celielindh

Alla inlägg den 30 september 2014

Av Celie - 30 september 2014 21:44

Hämtade hem snyggingungen från dagis förut. Jag tog med hennes älskade apa som fick sitta i vagnen och hon blev så glad och tyckte det var jättekul att apan var med :)



Nu kom precis Pigge så jag ska skynda ner till stallet och motionera Pirran. Ringde Robin förut och stressade honom lite så han ser till att vara hemma till strax efter 18 eftersom det är tisdag vilket betyder medelpass i hallen 19-20. Jag ska erkänna att jag tappat lite tränings/vara-nyttig-sug så det har blivit mycket godis och framförallt choklad. Hur gott är inte choklad liksom! Men fan lite skärpning nu. Taggar medelpasset sen iallafall! :D

Stallmotionsoutfit för dagen (y) Kör på ridkläder eftersom jag inte vill att mina "riktiga" träningskläder ska lukta häst/stall.

Av Celie - 30 september 2014 12:26

Nikki är på dagis och Noomi sover, dags för lite yoga. Kör bara ett avslappningspass på typ 20 min där jag bara går igenom lite stretch och några grunder. Skönt att bara tänka på nåt annat en stund och bli avslappnad i kroppen. Jag yogar till youtube idag, "yoga with adriene". Lätt att följa henne och man får lite riktlinjer att gå efter. Tar med några rörelser från fredagsyogan också så att jag får öva lite på "pressen" :)

Ovido - Quiz & Flashcards