celielindh

Alla inlägg den 22 september 2014

Av Celie - 22 september 2014 22:40

Nu på eftermiddagen packade jag och brudarna ihop oss och åkte för att överraska deras farmor med lite krya-på-dig-gotti. Hon har haft det lite jobbigt på sista tiden med ryggskott och nu i helgen har hon legat inne på AVA med magont, så vi tänkte muntra upp henne lite. Vi blev kvar där ett bra tag faktiskt. Började med lite lek i lekstugan sen lite fika och sist men inte minst lite kvällsmat innan vi åkte hem. Jättemysigt hade vi!
När vi kom hem blev det pyjamas på för systrarna Lindh och sen vagnen och promenad med Akilles. Föga förvånande är jag gräsänka ikväll/natt igen, förhoppningsvis sista på ett tag.
Just nu ligger båda tjejerna uppe i våran säng och sover så gott medan jag sitter i soffan, kollar vänner och dricker te. Imorgon blir det dagis igen då vi ändrat tiderna från måndag, onsdag, fredag till måndag, tisdag, onsdag då dom ska ha ny verksamhet dom dagarna och det är klart att hon ska få vara med då. Sen imorrn eftermiddag har jag för mig att det är läkarundersökning för Noomi på BVC. Eller är det nästa vecka? Äh får kolla upp det sen..

Nä nu ska jag joina mina fina däruppe och kanske titta på nån bra komedi. Eller så fortsätter jag bara kolla på vänner för det är fan det bästa som typ någonsin har gjorts tror jag ;D Kan kolla på det om och om och om igen utan att tröttna.



Lilla gumman i lekstugan hos sin farmor förut <3


Den andra lilla gumman var också med såklart <3



Juste Nikki fick ju en så fin lugg av sin mamma igår. Skönt att slippa dra bak håret ala Morberg hela tiden ;)


Presenterna farmodern fick av Nikki :)
Filmen, The Heat, är typ den roligaste filmen jag sett! Så jävla bra! Rekommenderas starkt!

Av Celie - 22 september 2014 12:45

Ja helgerna går ju alldeles för snabbt. Klagar absolut inte på måndagar men på helgerna är ju Robin hemma och det gillar vi :)
Idag hann vi med lite frukost innan dagislämningen. Vi hade ju tid hos veterinären idag också vid kl 10 så vi lämnade Nikki och drog sen iväg mot Sellvens smådjursklinik. Akilles hatar verkligen att vara där, jag får riktigt dra in honom. Haha stackarn, men det är ju för hans bästa. Nu ska han iallafall (förhoppningsvis) inte behöva åka dit mer nu på ett tag för idag var det läkt och fint i örona! Yay! Min lilla bubbe

En sur AK med en nöjd Noomi hos veterinären.

Noomi var nöjd och glad hela besöket :)


Efter en snabb sopplunch här hemma så sitter jag i soffan och tittar på "vad blir det för mat" och äter pensionärsgodis (y) Kl två ska vi hämta hem storasyster igen. Det är fan as-kallt ute idag, blåser ju isbjörnar! Men nu ser jag att det börjar klarna upp och solen börjar titta fram så då kanske det blir liite varmare åtminstone :)

Ovido - Quiz & Flashcards