celielindh

Alla inlägg under februari 2014

Av Celie - 13 februari 2014 12:12

Japp här går det undan! Är redan inne i v. 34! Helt sjukt! Men det är klart tiden går ju fort när man har roligt ;) Fast ah så jävla roligt har det väl kanske inte varit just den senaste tiden eftersom Nikki har haft magsjuka sen i lördags :( Men nu hoppas vi att den håller på att gå över. Tur är ju dock att hon faktiskt är pigg och glad trots eländet :)


Jag måste faktiskt säga att jag njuter av livet. Jag har så mycket roligt att se fram emot och det gör mig så glad och pepp liksom! Pratade precis med mamma i telefon och bestämde med henne att hon ska ha hand om Akilles under påskhelgen så vi kan åka ner till Flatön med pappa och fira. Det var så mysigt förra året att vi har bestämt att det ska bli en tradition att fira just där nere. Dessutom så ska vi ju ha med oss en till familjemedlem detta året. För jag hoppas verkligen inte att jag kommer att gå över tiden lika länge som med Nikki. 16 dagar är alldeles för mycket så nu hoppas jag att hon den lilla nya vill komma ut lite närmare beräknat datum vilket är 31 mars :)
 
Just för tillfället så sitter jag här i soffan med en pigg bebis i magen som sparkar och har sig och sen har jag ju mina andra två bebisar som ligger brevid här och sover så gott. När Nikki vaknar har jag tänkt att vi äter lite snabb lunch sen drar vi in till Willys och handlar. Eftersom vi var uppe i Falun i helgen så tryter det lite i både kyl och skafferi nu så det är dags att fylla på lite.
Imorgon är det ju alla hjärtans dag så då har jag faktiskt tänkt att överraska Robin med pulled pork till middag. Har aldrig ätit det förut så det ska bli spännande. Tror att det är mer Robins grej än min då han gillar sån där rökig amerikansk smak och det gör inte riktigt jag. Men vi får se. Tänkte göra egna pitabröd och egen coleslaw till så det blir nog gött ändå :) Jag har dock lite svårt att bestämma mig för vad jag ska göra till efterrätt. Funderar på en enkel kladdkaka med grädde men jag vet inte. Är sugen på att göra minisemlor med nutella men det tänkte jag göra idag så Robin kan ta med några till jobbet imorrn så pöjkarna där uppe i värmland får lite fredagsfika. Det blir ju så himla mycket över annars och det är ju inge kul. När man väl bakar och speciellt såna grejer så vill man ju att det ska gå åt. Åtminstone så vill jag det. 
 
Nä om man skulle ta och skriva klart inköpslistan nu då innan lilla Toonie vaknar så vi kan åka sen. Dags att sätta lite fart!
 
 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards