celielindh

Direktlänk till inlägg 19 mars 2015

Torsdag

Av Celie - 19 mars 2015 23:26

Dagarna rullar minsann på. Idag har Fanny och Angelica varit hör på dan och ätit pannkakor och sen stte jag i löshår på Fanny. Vanliga vardagssysslor som promenader med Akilles, lite tvätt, plock och matlagning har gjort också. Nu på kvällen hoppade jag in för Carin och körde mitt pass på gympan. Som en repedition inför lördag då jag håller samma pass mellan kl 9 och 10. Så alla träningssugna, pallra er upp och kom ner i och kör en timme! Kom igen, det blir kul ;) Och sen är det ju så skönt när man är klar :p

Sitter och kollar, eller ja Robin kollar och jag halvkollar, på tjej-UFC och dricker te. Kollar mig omkring och kommer på att jag faktiskt ska flytta ifrån det här stället. Vårat lilla mysiga gula radhus. Jag har verkligen trivts så himla bra här. På ett sätt tycker man att det är synd att det inte är större och vi kan bo kvar men på ett annat sätt så är ju det här kapitlet avslutat nu och det är dags att göra nåt annat. Det hör ju till liksom. Nu ska vi göra ett eget hem av vårat fina hus vi köpt och när vi är klara med det sen så får vi se vart det bär av då. Kanske lite längre bort än några meter förhoppningsvis ;) haha! Alltså det är typ tre meter från tomtgränserna nu. Nästan så vi borde ha nåt rekord i kortast flytt ;p Skönt, vi behöver ju inte ens släpkärra när dagen D är här ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Celie - 8 juni 2015 12:41

Alltså jag börjar få sån träningsvärk från igår och så ska jag hålla i sista sommarcrossfitgympapasset ikväll. Hur ska det gå?! Haha! Tur att vi joggar dit som uppvärmning, brukar kännas bättre efter lite jogg:) Vi fick ihop en härlig mil uppe i berg...

Av Celie - 7 juni 2015 15:30

Ja gud nu har det väl gått nästan två månader sen sist jag skrev här :O ! Då var det ju bara dagar kvar till flytten över gatan. Nu har vi alltså bott här i nästan två månader och vi trivs jättebra! Känns som att vi bott här mycket längre. Just nu ha...

Av Celie - 12 april 2015 11:43

Det blev en härligt långpromenad upp storstenshöjdssvängen igår. Fantastiskt väder och riktigt varmt faktiskt! Hundarna var skapligt trötta sen och sov så gott i soffan ihop med Nikki. Ryggen gör fortfarande ont men jag inbillar mig att det känns bät...

Av Celie - 11 april 2015 11:39


Alltså jag tror jag har pajat min rygg! I slutet av mitt pass idag så hände nåt så hela ländryggen bara strejkar. Förmodligen så har det väl med det som jag har känt av tidigare i veckan att göra. Så jävla typiskt dock för det är ju nu bärandet börja...

Av Celie - 9 april 2015 21:41

Idag har jag packat och rensat leksaker. Alltså herregud vad leksaker vi har! Blev ändå lite mindre efter en välbehövlig rensning. Jag har även packat ner koppar, burkar och dylikt i köket. Nu är det ju mindre än en vecka kvar så att jag känner att s...

Ovido - Quiz & Flashcards