celielindh

Direktlänk till inlägg 24 mars 2015

Mammas lilla Noomi

Av Celie - 24 mars 2015 17:47

Igår tog hon sina första steg utan hjälp nere hos Joanna. Idag har hon också knallat lite själv. 6 steg! Hon är väldigt feg och tar det säkra före det osäkra och det tycker jag är jättebra (y) Min lilla tjej som inte är så liten längre. Eller jo det är klart hon är liten men nu räknas hon ju inte som bebis längre. Ett helt år blir hon nästa fredag. Det har gått såå himla fort! Idag var vi inne på ettårskontroll och spruta också. Hon är 73 cm och väger ynka 8,5kg men följer sin kurva jättefint :) Sprutan var såklart hemsk och gjorde ont men gick över snabbt. Efter BVC åkte vi hem till Angelica och fikade innan det var dags att åka hem och lämna bilen till faster Fanny som skulle köra häst. Jag passade på att köpa ,ed mig subway till lunch som jag tog med mig hem och åt i solen innan vi gick och hämtade Nikki. Efter hämtning blev det två timmar i lekparken tillsammans med Ida, Alfons och Billy. Det var ju ett måste i detta fantastiska vårväder! Men i sann Närkeanda så har jag fått höra att det ska bli skit imorrn igen :p haha men då var det ju tur att vi fick vara ute ordentligt idag då ;)

Hittade Angelicas pås-låda och tyckte de passade bättre på golvet ;p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Celie - 8 juni 2015 12:41

Alltså jag börjar få sån träningsvärk från igår och så ska jag hålla i sista sommarcrossfitgympapasset ikväll. Hur ska det gå?! Haha! Tur att vi joggar dit som uppvärmning, brukar kännas bättre efter lite jogg:) Vi fick ihop en härlig mil uppe i berg...

Av Celie - 7 juni 2015 15:30

Ja gud nu har det väl gått nästan två månader sen sist jag skrev här :O ! Då var det ju bara dagar kvar till flytten över gatan. Nu har vi alltså bott här i nästan två månader och vi trivs jättebra! Känns som att vi bott här mycket längre. Just nu ha...

Av Celie - 12 april 2015 11:43

Det blev en härligt långpromenad upp storstenshöjdssvängen igår. Fantastiskt väder och riktigt varmt faktiskt! Hundarna var skapligt trötta sen och sov så gott i soffan ihop med Nikki. Ryggen gör fortfarande ont men jag inbillar mig att det känns bät...

Av Celie - 11 april 2015 11:39


Alltså jag tror jag har pajat min rygg! I slutet av mitt pass idag så hände nåt så hela ländryggen bara strejkar. Förmodligen så har det väl med det som jag har känt av tidigare i veckan att göra. Så jävla typiskt dock för det är ju nu bärandet börja...

Av Celie - 9 april 2015 21:41

Idag har jag packat och rensat leksaker. Alltså herregud vad leksaker vi har! Blev ändå lite mindre efter en välbehövlig rensning. Jag har även packat ner koppar, burkar och dylikt i köket. Nu är det ju mindre än en vecka kvar så att jag känner att s...

Ovido - Quiz & Flashcards