celielindh

Direktlänk till inlägg 22 mars 2015

Helgen

Av Celie - 22 mars 2015 23:03

Om vi börjar med fredagen. Bankmöte, handling, utgång. Bankmötet gick kanon, handlingen var snabb och utgången var lyckad :D Jag var inne hos Soffi till 19 och inte 18 som det först var tänkt, såklart. Haha tidsoptimisten (y) Vi hade som väntat askul hemma hos Soffi. Det var bara jag, Hanna och Soffi där och vi körde en förfest like old times. Allsång och superdans, precis som det ska vara! Självklart var det kul självaste festen sen också. Vi träffade massa gamla kompisar från vasatiden, fantastiskt kul! Det som var ett minus dock var att de spelade världens sämsta musik hela kvällen. När jag går ut så vill jag dansa och det gick fan nästan inte till det där. Haha jag är inte bitter men vafan musiken är viktig ;)

Det var fredagen lite kort. Igår var det ju upp tidigt och hålla första lördagspasset nere i hallen. Jag kom hem runt halv tre på natten så lite seg var jag men kl sju så gick jag upp och började förbereda framförallt mig själv. Var tvungen att få i mig nåt kände jag så det fick bli en shake där runt sjutiden. Passet gick jättebra och det var 23 pers som pallrat sig ner så tidigt för att köra. Såå kul! Hoppas att de hänger på även nästa lördag också (y)
Senare på dagen sen så fick vi gå över och kolla lite i nya huset. Nikki fick följa med och hon tyckte det var jättespännande. Hon kollade in sitt nya rum och sprang runt som en galning och talade med dom som var där. Åh jag bara känner redan hur bra vi kommer trivas! Haha det är konstigt hur snabbt man kan ändra sin bild av hur framtiden kommer se ut. Jag som aldrig skulle sätta mig i ett hus mitt i ett bostadsområde med grannar överallt. Nu har jag gjort en helomvändning och känner mig såå nöjd över mitt val att stanna här "mitt i smeten" :D Och snart är det dags. Vi har inte börjat packa ett endaste dugg såklart men idag så har faktiskt Robin och Johannes varit till tippen med massa skit från gården och även den trasiga torktumlaren som stått och tagit plats i badrummet. Känns bra att det händer nånting iallafall, även fast det inte ens är en bråkdel av vad som ska göras :p
Idag har det varit ganska lugnt annars. Angelica kom och höll mig och barnen sällskap medan Johannes och Robin grejade. Vi placerade oss i soffan och kollade inspiration till huset på Pinterest och sen när barnen sov middag så kollade vi nyaste avsnittet av Hart of Dixie. På kvällen så var det ju träning för både mig och Robin så mamma och Pigge kom och var barnvakt. Även Alice och Rickard kom förbi också. Det var ju zumba idag och sen direkt efter så höll jag ett corepass. Känner mig sådär skönt trött i kroppen men ändå ganska pigg i huvet. Jag har nyss sett ett avsnitt Cougar Town och ska snart se ett till och sen, beroende på om jag fortfarande är pigg, så blir det Heartland och kanske greys. Haha alltså serier i mitt hjärta! Lite te och godis på det också. Bästa söndag!

Pluttan somnade så skönt i soffan förut <3

Måste bara säga att jag känner mig såhäääär glad på livet just nu;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Celie - 8 juni 2015 12:41

Alltså jag börjar få sån träningsvärk från igår och så ska jag hålla i sista sommarcrossfitgympapasset ikväll. Hur ska det gå?! Haha! Tur att vi joggar dit som uppvärmning, brukar kännas bättre efter lite jogg:) Vi fick ihop en härlig mil uppe i berg...

Av Celie - 7 juni 2015 15:30

Ja gud nu har det väl gått nästan två månader sen sist jag skrev här :O ! Då var det ju bara dagar kvar till flytten över gatan. Nu har vi alltså bott här i nästan två månader och vi trivs jättebra! Känns som att vi bott här mycket längre. Just nu ha...

Av Celie - 12 april 2015 11:43

Det blev en härligt långpromenad upp storstenshöjdssvängen igår. Fantastiskt väder och riktigt varmt faktiskt! Hundarna var skapligt trötta sen och sov så gott i soffan ihop med Nikki. Ryggen gör fortfarande ont men jag inbillar mig att det känns bät...

Av Celie - 11 april 2015 11:39


Alltså jag tror jag har pajat min rygg! I slutet av mitt pass idag så hände nåt så hela ländryggen bara strejkar. Förmodligen så har det väl med det som jag har känt av tidigare i veckan att göra. Så jävla typiskt dock för det är ju nu bärandet börja...

Av Celie - 9 april 2015 21:41

Idag har jag packat och rensat leksaker. Alltså herregud vad leksaker vi har! Blev ändå lite mindre efter en välbehövlig rensning. Jag har även packat ner koppar, burkar och dylikt i köket. Nu är det ju mindre än en vecka kvar så att jag känner att s...

Ovido - Quiz & Flashcards