celielindh

Alla inlägg den 6 september 2014

Av Celie - 6 september 2014 11:48

Ingen stressmorgon här inte. Har typ precis ätit klart min frukost ute i solen som värmer på jäkligt bra idag. Robin kom väl hem runt 5 tiden imorse så han sover fortfarande som en stock (förståeligt den här gången dock). Jag och tjejerna har gått vallenrundan med Akilles och nu sover båda två gott i vagnen. Akilles har ätit sin frukost, smakat på min och ligger nu och har koll på vagnen ;) Fördelen med att äta frukost vid lunchtid är ju att båda barnen sover förmiddag så jag kan njuta i lugnt och ro, sitta och titta i lite tidningar och bara vara (y)

Idag har vi inte mycket planerat. Eller ja, jag blir ju gräsänka ytterligare en kväll/natt då Robin ska på svensexa när han vaknat men jag är ju rätt van nu :p Vi får ha ännu en myskväll vi brudar och Akilles :D Innan Robin drar sen så hoppas jag på att jag ska hinna ta storstenshöjdssvängen med Akilles så han får springa av sig ordentligt plus att jag tycker väldigt mycket om den svängen den här tiden på året. Skönt att få gå själv också. Fingers crossed att det hinns med!

Frukost! (Det är Philadelphia på mackorna och inte smör! Såg vidrigt mycket ut om det varit smör ;p)

Word

<3

Ovido - Quiz & Flashcards