celielindh

Alla inlägg den 20 september 2014

Av Celie - 20 september 2014 17:01

När Noomi somnade förut kände jag för långpromenad med Akilles upp storstenshöjdssvängen. Sagt och gjort. Robin fick ta Nikki, som inte ville sova, men han gjorde inte ett bra jobb att se efter henne kan jag säga. När jag kom hem hade hon levt rövare i badrummet så det låg tops och fan och hans moster över hela golvet. Fick han ju ta reda på, latmasken!

Iallafall så powerwalkade jag upp till början på backtävlingsbacken, därifrån sprang jag upp backen och trodde fan jag skulle smälla av och dö på toppen men jag fortsatte att småjogga och hämta andan sen sprang vi resten av vägen hem. Ett litet vattenstopp blev det vid hultasjön dock :) Det kändes att det var ett tag sen jag sprang men det gick bra, bäst känns det ju såklart när man är klar ;) Kom hem, tog en dusch och har nu förberett maten. Akilles är helt slut stackarn<3 Och ett stort kors i taket är att Robin faktiskt håller på att fixa ute! Men det är inga glada miner så jag håller mig undan :)

Goding i skogen <3

Så fint i träden och på marken nu när det skiftas färg.

Vattenpaus!

Schysst kastmärke i pannan (y) Högg mig själv med nageln i förrgår, härligt!

Av Celie - 20 september 2014 11:46

Idag började jag och Noomi dagen på Willys för storhandling. Vi var där vid 9 och hemma igen strax efter 10. Robin och Nikki hade varit ute med Akilles så när vi kom gjorde vi iordning bästa målet på dagen och njöt av det tillsammans hela familjen. Kan säga att det är inte ofta det händer faktiskt. Nikki brukar bara vilja ha välling (vilket hon såklart redan ätit idag också) och Robin brukar inte äta frukost alls. Jag kan inte förstå hur man inte kan vilja ha frukost! Det är ju typ det bästa som finns speciellt när man kan sitta länge och bara njuta <3
Idag har vi nog inget planerat (inte vad jag kommer ihåg iallafall) förutom att vi ska laga wienerschnitzel. Egentligen birde vi ta tag i vår exceptionellt fina trädgård där ute men om jag känner oss rätt så kommer inte det hända, iallafall inte idag :p
Nu har familjen Lindh/Abrahamsson placerat oss i soffan och här blir vi nog sittande en stund :) Härliga helg!

Vaniljlatte <3

"Frumackor" (y)

Ovido - Quiz & Flashcards