celielindh

Alla inlägg den 4 september 2014

Av Celie - 4 september 2014 22:10

Idag var det ju dags för ett mixpass igen. Så jävla grymt pass! Man riktigt känner hur hela kroppen får jobba och svetten bokstavligen sprutar. Idag ökade jag på vikterna eftersom jag inte tyckte jag tog ut mig tillräckligt sist. Det kändes riktigt bra och jag vill ju försöka bygga lite muskler så då är det ju bättre med mer tyngd. Tror jag kör lika nästa gång och sen gången efter det ökar jag lite till. Ja vi får se.
Robin har jobbat sent idag igen så Pigge ställde upp och var barnvakt medan jag och mamma var nere och tränade. När jag kom hem tog jag en snabb sväng med akilles medan mamma och Pigge var kvar. Sen in och lägga barn, duscha, prata med Sandra en stund i telefon och nu sitter jag här med efterlängtad kvällsmat framför Hela Sverige Bakar. Så förbannat hemtrevligt! ;)

Om han tigger? Näädå inte alls ;) (klart han fick smaka<3)

Av Celie - 4 september 2014 17:00

Idag kom skorna! Såå jävla snygga och jag är såå jävla nöjd! :D

Av Celie - 4 september 2014 10:27

Tog vallenrundan nu på morgonen med barnen och Akilles. När jag öppnade dörren ut tyckte jag att det kändes lite kallt men när jag väl började gå så blev jag typ svett på en gång. Det var en riktigt härlig morgonpromenad. Bra start på dagen! Kom hem, gjorde iordning frukost och satte mig här ute i solen. Fantastiskt! Nikki springer ut och in och Noomi sover/kikar lite i vagnen.
Jag tänkte att jag skulle försöka läsa klart min tidning dom jag fick hem för kanske 2 veckor sen eller mer. Jag är en riktig tidningsjunkie! Jag älskar att köpa tidningar! Men ibland läser jag bara halva och sen kommer nåt annat emellan och så glömmer jag bort den. Det blir ganska mycket pengar men nu har jag skaffat den där readly appen som har de flesta tidningar jag brukar köpa och även dom jag brukar tycka är för dyra för att köpa men ändå skulle vilja läsa :) Den är skitbra! Kostar bara 99 kr i månaden, så det sparar jag in rätt snabbt. Skulle dock vilka ha en större läsplatta för det ändamålet så vi får väl se hur dyrt det blir egentligen ;)

<3

Ovido - Quiz & Flashcards