celielindh

Alla inlägg den 23 september 2014

Av Celie - 23 september 2014 10:29

Ja idag var det kallt! Hade fått en snapchat av Johannes när han åkte hem från Karlstad inatt och då var det -1 grad. Minus! I september! Efter den tropiska värmen vi haft i somnar så kändes det som att höst/vinter inte skulle komma men ni verkar den vara på g. Jag gillar alla våra årstider. Lagom när jag börjat tröttna på en så kommer en ny jag längtar efter. Jag hoppas på en lång härlig höst med mycket soldagar men ändå frisk luft. Sen när vintern kommer så får det gärna vara massa snö, hellre mycket snö än bara mörkt, lerigt och regnigt. Vintern behöver dock inte vara ända in i april utan det får gärna vara en lång vår också :) Idag när vi gick till dagis var det kallt men soligt iallafall. Det är sjukt vad lite sol piggar upp. Förresten så var det inte idag det var läkarbesök för Noomi utan det är nästa vecka. Men det var iallafall nästa tisdag så jag hade iallafall veckodagen rätt ;))

Efter dagislämningen gick vi promenadstråket hem i solskenet

Vi såg två svanar i nyhammarn...

... som Akilles gärna hade simmat efter om han fick ;p

Ovido - Quiz & Flashcards