celielindh

Alla inlägg den 24 september 2014

Av Celie - 24 september 2014 10:21

Ooh vilken träningsvärk jag har i låren idag. Jeezes! Var ju på medelpasset igår och det känns. Känns mest i höger låret konstigt nog. Vet inte om det kan ha att göra med att det var det knät jag hade ont i förra veckan. Kanske har avlastat det mer eftersom jag haft ont och så nu körde jag på som vanligt. Kan det bli så? Äsch jag vet inte! Jag känner iallafall mer i höger lår än det andra. Det var riktigt skönt att kunna köra på som vanligt igår utan att känna nåt i knät. Var säkert bara en lätt överansträngning som gick över efter lite vila :) Så imorrn kör vi igen, då är det mixpass. Tycker mixpasset är roligast så jag är taggad!
Idag blir det slapp och mys o soffan. Har lämnat Nikki på dagis och gått morgonpromenaden med AK så nu sitter jag i soffan med en kanna te, smörgås, ljus och Men in Trees på tvn. Kan inte ha det så mycket bättre just nu! Plockade fram hoppgungan till Noomi förut och hon tyckte det var jättekul! Hon har inte riktigt fattat att man ska hoppa utan hon gungar mest runt men det var kul det med :D
I em/kväll blir det förmodligen långpromenad i stan med barnen, Akilles, Sandra och Ida. Robin och Hampus ska foliera Hampus båt i stan så det är därför vi tänkte åka in och passa på att umgås med Sandra och Ida. Vet dock inte om Sandra vet om det än, det var jag och Ida som snackade lite om det i söndags när dom var här. Jaja det visar sig! Vore ju kul att gå lite i stan för omväxlings skull :) En sak är dock säker, oavsett om vi åker in och går eller inte så blir det iallafall Subway till kvällsmat. Jag längtar fan redan till ikväll! ;)

Svanarna var kvar idag med

<3

Ovido - Quiz & Flashcards