celielindh

Direktlänk till inlägg 8 juni 2015

Måndag

Av Celie - 8 juni 2015 12:41

Alltså jag börjar få sån träningsvärk från igår och så ska jag hålla i sista sommarcrossfitgympapasset ikväll. Hur ska det gå?! Haha! Tur att vi joggar dit som uppvärmning, brukar kännas bättre efter lite jogg:) Vi fick ihop en härlig mil uppe i bergen igår och eftersom vi mestadels var skyddade av träden så märkte vi knappt av blåsten. Så energigivande med grymt sällskap och fantastisk natur!



Efter promenaden bar det ju av ner till stallet. Det var faktiskt jättekul att rida på banan igen. Jag har ju bara ridit ut senaste tiden pga rent ointresse för nåt annat men igår tog vi fram lite bommar och byggde upp ett liitet hinder och lite cavaletti. Hindret (om man ens kan kalla det hinder ;p) var mest för att se om/hur han tog sig över. Han är ju i princip aldrig hoppad under sina snart 11 år men han var duktig ändå :) Haha det är ju ingen super hopphäst precis men det kräver jag ju inte heller :p Det var iallafall kul och gav mersmak så det är ju positivt.

När jag kom hem sen (mycket senare än jag tänkt) så tog jag en välbehövlig dusch och parkerade mig sen i soffan med te och macka framför PLL. Nikki hade redan somnat men Noomi var med och mös en stund innan hon också somnade. Kan ju säga att jag sov gott sen jag med ;)

Idag har vi inte gjort så mycket mer än lämnat Nikki på dagis och gått med hundarna. Ja hundarNA. Shane blev kvar en natt till och nu sitter vi och väntar på Alice som är påväg och har subway med sig. Ska bli såå jävla gott! Var faktiskt riktigt längesen jag åt det nu.
Noomi sitter här i mitt knä lite halvtrött och diggar till lite country. Haha hon är så söt när hon sitter och svänger på kroppen :D <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Celie - 7 juni 2015 15:30

Ja gud nu har det väl gått nästan två månader sen sist jag skrev här :O ! Då var det ju bara dagar kvar till flytten över gatan. Nu har vi alltså bott här i nästan två månader och vi trivs jättebra! Känns som att vi bott här mycket längre. Just nu ha...

Av Celie - 12 april 2015 11:43

Det blev en härligt långpromenad upp storstenshöjdssvängen igår. Fantastiskt väder och riktigt varmt faktiskt! Hundarna var skapligt trötta sen och sov så gott i soffan ihop med Nikki. Ryggen gör fortfarande ont men jag inbillar mig att det känns bät...

Av Celie - 11 april 2015 11:39


Alltså jag tror jag har pajat min rygg! I slutet av mitt pass idag så hände nåt så hela ländryggen bara strejkar. Förmodligen så har det väl med det som jag har känt av tidigare i veckan att göra. Så jävla typiskt dock för det är ju nu bärandet börja...

Av Celie - 9 april 2015 21:41

Idag har jag packat och rensat leksaker. Alltså herregud vad leksaker vi har! Blev ändå lite mindre efter en välbehövlig rensning. Jag har även packat ner koppar, burkar och dylikt i köket. Nu är det ju mindre än en vecka kvar så att jag känner att s...

Av Celie - 7 april 2015 13:12

Först och främst, ja det heter faktiskt Flatön. Jag har inte skrivit fel utan det är helt korrekt och konstigt. Vi åkte ner i torsdags morse och kom hem i söndagseftermiddag. Vi har haft kanonväder och ätit så vi storknat. Vi firade också Noomis ettå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards