celielindh

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2014

Tillbaka i Falun

Av Celie - 30 oktober 2014 20:11

Det är mycket som ska hållas koll på i huvudet när man ska packa för ett flertal dagar till två barn, en själv och en hund. Jag fyller verkligen hela bilen med allt som ska med. Knappt så Casper fick plats, hans packning får Johannes ta med när han kommer upp imorrn ;p Vi är iallafall på plats och har varit det sen typ 16 kanske. Vi var in en sväng på jobbet när vi kom och bestämde då med Therese y jag och tjejerna ska komma på flrmiddagsfika med lite ponnyridning för Nikki hemma hos dom imorrn. Hur kul och mysigt är inte det då?! Hon har även tre stora hästar också varav en som verkligen är jättestor. Han kallas för Ru och är 185cm i manken! Så jävla stor men jättefin är han. Jag var iväg förra året här uppe och kollade när de red treårstestet på honom. Så himla stor men så himla snäll också, tur är väl det ;) Ska iallafall bli riktigt kul att åka dit imorrn!

Nu ikväll har båda barnen badat, vi har chillat lite i soffan samtidigt som Robin spöade Casper i pingis bredvid. Nu sover Noomi och Robin håller på och lägger Nikki, så jag ska passa på att ladda upp med godsaker inför finalen av Hela Sverige Bakar som börjar kl 21. Jag hoppas på att Alexandra vinner. Hon är helt klart bäst!

Nikki myser med sin Casper <3

Och Noomi fick nöja sig med morsan;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Celie - 8 juni 2015 12:41

Alltså jag börjar få sån träningsvärk från igår och så ska jag hålla i sista sommarcrossfitgympapasset ikväll. Hur ska det gå?! Haha! Tur att vi joggar dit som uppvärmning, brukar kännas bättre efter lite jogg:) Vi fick ihop en härlig mil uppe i berg...

Av Celie - 7 juni 2015 15:30

Ja gud nu har det väl gått nästan två månader sen sist jag skrev här :O ! Då var det ju bara dagar kvar till flytten över gatan. Nu har vi alltså bott här i nästan två månader och vi trivs jättebra! Känns som att vi bott här mycket längre. Just nu ha...

Av Celie - 12 april 2015 11:43

Det blev en härligt långpromenad upp storstenshöjdssvängen igår. Fantastiskt väder och riktigt varmt faktiskt! Hundarna var skapligt trötta sen och sov så gott i soffan ihop med Nikki. Ryggen gör fortfarande ont men jag inbillar mig att det känns bät...

Av Celie - 11 april 2015 11:39


Alltså jag tror jag har pajat min rygg! I slutet av mitt pass idag så hände nåt så hela ländryggen bara strejkar. Förmodligen så har det väl med det som jag har känt av tidigare i veckan att göra. Så jävla typiskt dock för det är ju nu bärandet börja...

Av Celie - 9 april 2015 21:41

Idag har jag packat och rensat leksaker. Alltså herregud vad leksaker vi har! Blev ändå lite mindre efter en välbehövlig rensning. Jag har även packat ner koppar, burkar och dylikt i köket. Nu är det ju mindre än en vecka kvar så att jag känner att s...

Ovido - Quiz & Flashcards