celielindh

Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Celie - 23 oktober 2014 21:45

Alltså min bästa hästserie, Heartland, har börjat sända nya avsnitt och det har jag missat! Så nu har jag hela fyra avsnitt att se i sträck. Jag älskar när det händer för då har jag ju sluppit väntan på minst en vecka mellan avsnitten utan att veta om det. Sen har jag även fyra avsnitt av Greys Anatomy också. Herregud jag kommer vara vaken hela natten ;) Jag är en riktig seriemänniska, jag älskar serier! Barnen sover så nu ska jag bädda ner mig i soffan med en kopp te och det sista av mitt godis och bara njuta! Världsabästa torsdagskvällen :D

Av Celie - 23 oktober 2014 12:15

Vi har startat dagen väldigt lugnt idag. Vaknade runt 8 och barnen fick välling i sängen och vi tittade på lite tv. Sen gick vi ner och tig det lite lugnt till Kai-Lan och jag pratade i telefon och roddade kring julen. Tanken var ju att vi skulle fira med pappa uppe i Falun i år men nu är det så att vi inte får ta med våra hundar. Vi vill varken lämna dom till nån på julafton och vem skulle vilja/kunna vara hundvakt på julafton liksom? Nä, det gick tänkas om helt enkelt. Så nu ska vi fira med pappa helgen innan istället för då jan vi fixa hundvakt. Det blir mycket kul och firande men det tycker jag bara är extra mysigt. Så mycket mer jul! Så efter massa samtal fram och tillbaka så gick vi ut med Akilles i kylan. Båda barnen somnade så nu ligger dom ute och sover och jag, som självklart somnade igår, kollar klart på Hela Sverige Bakar och äter lite frukost. Gött!
Ikväll är det ju mixpass men det ser ut som att jag får lov att missa det igen:( Robin är ju inte hemma och mamma och Pigge kan inte så jag har ingen barnvakt. Tänkte kolla med Robins mamma om hon kanske kan. Annars får vi väl ha myskväll här hemma i soffan istället, men det är inte fy skam det inte!:)



Igår sprang jag snabbt upp på stan och köpte på mig massa te och även lite nytt smink. Var inne på kicks och fastnade lite för deras nya egna märke. Så en ny bronzer och ett läppstift fick följa med hem :D

Ovido - Quiz & Flashcards