celielindh

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Celie - 16 oktober 2014 22:08

Vi rullade in i Falun strax efter 14, käkade lite lunch och hälsade på alla på jobbet sen drog vi och hämtade Casper och passade på att handla lite. Kom hem till huset och då ville Nikki bada. Casper ordnade badvatten till en överlycklig liten tjej :)

Noomi chillade och var på världsabästa humöret i vagnen (y)



Nu sover båda mina prinsessor och jag, Ginna och Robin sitter och pratar jobb/planerar kick offen som vi ska ha i Sälen sista veckan i november. Då ska jag med och barnen ska vara hos mamma och Pigge. Det är egentligen torsdag till söndag men tror att jag får åka upp fredagen eftersom jag tror mamma jobbar fredag dag. Men vi får se, kanske får hon ledigt. Men å andra sidan kanske jag faktiskt inte vill vara ifrån dom så länge :O Jag tycker två dagar är tillräckligt...

Nä nu är det dags för lite te känner jag!
Hittade det här fina hårbandet förut. Tydligen Ett av två som Johannes och Casper haft som TV-spelshårband förra helgen (y)

Ovido - Quiz & Flashcards