celielindh

Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Celie - 26 oktober 2014 16:52

Ja den klyschan får pryda rubriken för fyfan vad dåligt jag har mått idag! Det är först nu som jag sakta börjar känna mig som människa igen. Det var kul igår. Eller ha, iallafall på förfesten för sen kommer jag inte ihåg så mycket mer än att vi kom dit, jag gick in, gick ut och ringde Sam och åkte hem. Haha så jävla orutinerad drickare! Jag tror att jag tål lika mycket som jag gjorde förr men det kan jag säga mina vänner, att det gör jag INTE! Jag var väl hemma igen vis typ tolv och slängde mig i duschen och la mig. Robin kom väl hen vid tre och strax efter det ringde mamma och sa att Nikki var så ledsen att jag var tvungen att komma. Hon får lite nattskräck ibland och blir då inte kontaktbar. Det är riktigt otäckt faktiskt. Så vad gör man, jag slängde mig på cykeln och tog med mig AK upp till mamma. När jag väl kom var hon lugn och vi somnade gott. Sen har jag halvsovit typ hela dan med mamma hånandes " åh va gott, ska vi ta en drink?" Fruktansvärt okul!;) Ringde Johannes som kom ut med Subway. Hur gott?!
Nu är vi hemma och väntar på Soffi som ska komma och mysa en stund. Robban ska ju åka tillbaka till Falun idag och det suger ju. Just nu är han inne och byter däck på bilen sen kommer han hem, packar och drar. Jaja det är som det är.

 

En av klänningarna jag beställde. Sjukt nöjd (y)

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards