celielindh

Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Celie - 24 oktober 2014 13:27

Idag på förmiddagen har vi lekt ute hos familjen Mårtensson/Hetebrij. Självklart blev det ju mysig höstfika med bullar, varm mjölk och te. Höjdpunkten var ju helt klart när jag fick se Marina ta i för kung och fosterland för att putta på när alla barn ville åka på traktorn ;D Jag skulle inte tro att jag kom undan dock, för jag fick agera motor jag också :p



Vi bestämde att vi ska dra i bäg en sväng till Marieberg sen, utan alla barn. Vi ska ladda upp med det som behövs till imorrn från systemet, Coop m.m Robin kommer ju inte hem förrens imorrn efter lunch så antingen kanske mamma kan ha mina små eller Annelie. Tanken var ju egentligen att jag skulle rida på banan idag så att hon som äger Pocahontas kunde vara med men hon avbokade här för en stund sen. Rätt skönt ändå faktiskt. Så fram till Mariebergtriooen ska vi bara ta det lugnt och äta lite mat när tjejerna vaknar. Kollade nyss till Nikki som kollar Kai-Lan men hon sover som en stock :) Och Noomi sover fortfarande ute sen hon somnade när ju gick över till grannarna. Hon vaknar säkert snart. Men innan dess ska jag passa på att slänga i mig ännu en kopp te och kolla lite drinkrecept på nätet.

Kramar om sin bästa välling <3

Ovido - Quiz & Flashcards