celielindh

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Celie - 28 oktober 2014 13:16

Känns som att jag håller på att bli sjuk. Har en början till huvudvärk som maler hela tiden och gör så jag känner mig typ tung i både huvud och kropp. Känner att jag hoppar över medelpasset idag. Har varken lust eller ork just nu. Angelica skulle förhoppningsvis komma hit en sväng i em och dricka te. Hon var inte på topp hon heller, så vi kan sitta och vara på otopp ihop en stund. Haha kanske känns lite bättre då ;p Just nu ligger jag och Noomi i soffan och kollar hästhoppning och Nikki sover i sin säng. Äntligen somnade hon i bra tid idag! Det behöver hon, komma in i lite bra rutiner igen. Jag hoppas på att Noomi också vill sova en stund nu, vore ju väldigt passande ;)

Bytte till sittdelen till Noomi idag. Ute på promenad var det en hit för hon såg mycket mer men inne som sovplats var det lite udda än så länge. Blir nog bättre när hon vant sig :)

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards