celielindh

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Celie - 6 oktober 2014 20:14

Till eftermiddags/kvällsmat blev det pannkakor i det Lindhska/Abrahamssonska hemmet. Det var väldigt uppskattat av den lilla halvrödtotten :D Även den svarta i familjen satt redo att ta det som "råkade" ramla av tallriken ;)



Nu på eftermiddagen var vi ute och plockade lite på baksidan. Eller ja, jag plockade och Nikki drog fram grejer istället ;p Men innan vi gick in fick jag iallafall det som ska vara under tak under tak och allt skräp på åtminstone samma ställe.
När pappan i huset kom hem sen blev det pussel för hela slanten. Hon älskar pussel och börjar faktiskt bli riktigt bra på det. För varje bit som hamna rätt (eller fel också för den delen) blev det ett högt "bravo!" "Jippi!" och en high five.

Vi tittade på och mös i soffan (y)

Av Celie - 6 oktober 2014 16:53

Öppnade ett nytt blöjpaket till Noomi imorse och såg att dom gjort om dom till tiger och zebra mönster. Haha så jävla coola!

Min lilla prickis börjar läka nu :)

Av Celie - 6 oktober 2014 08:18

Lillasyster sover så då passar vi på att mysa med tända ljus och lite frukost <3 Idag får Nikki vara hemma från dagis då hon under helgen har blivit snorig och lite hängig men ingen feber och det har ändå varit full fart men inte helt 100 procent. Hon vill säkert gå dit för hon älskar dagis men hon har blivit så mammig på sista tiden och så ledsen när jag ska gå och eftersom jag ändå är hemma så kände jag att vi besparar oss båda på den upplevelsen idag. Hon får även vara hemma imorrn för kl 11 ska vi till BVC med Noomi och vid 13.30 ska Nikki på första tandläkarbesöket. Haha ska bli spännande, speciellt när det är sånt krig här hemma vad gäller tandborstningen. Hon kanske gör som Lotta och inte ens öppnar munnen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards