celielindh

Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Celie - 29 oktober 2014 10:26

Vi har börjat planera det här med hus. Igår fick jag veta nåt som förändrar mitt planerande om att bygga eget. Det är nämligen så att ett hus som jag alltid velat haft kommer komma ut till våren. Jag har redan pratat med ägarna men det är ju ett tag kvar. Vi får iallafall komma och titta när vi vill. Jag har pratat lite med banken så dom är förberedda på att få räkna nör vi fått ett pris. Åh jag hoppas verkligen det går som vi vill, det kan inte bli bättre isåfall. Sen måste vi ju sälja vårat också. Så vet ni nån som vill ha ett radhus här i hyttan så vet jag ett som eventuellt ska säljas ;)

[Bild]

 

Angelica bäddade ner Akilles i soffan igår och där låg han och njöt en bra stund :) Han som egentligen inte får vara i soffan, speciellt inte för Robin. Men är man inte hemma och kan hålla koll så får man skylla sig sjääälv ;)

Ovido - Quiz & Flashcards