celielindh

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Celie - 15 oktober 2014 23:39

Det blev inget Fjugesta idag utan det blev en heldag hos mamma istället. Vi har haft det riktigt mysigt och jag fick tillochmed till en liten powernap där mitt på dan medan båda barnen sov. Skönt att vara hemifrån och kunna slappna av på ett annat sätt. Hade jag varit hemma så hade hade det funnits massa andra saker att göra medan barnen sov än att sova själv. Jag låg i soffan med Akilles som kudde och sov säkert en timme. Hur skönt som helst! Vi började alltså med frukost hos mamma vid typ 10 sen avslutade vi dagen med eftermiddagsfika och hemgång vid kanske 17.30 Jag älskar när mamma är ledig och vi kan spendera dagarna ihop <3

Imorrn bär det ju av till Falun ett par dar. Vi har inte varit där sen Noomi föddes, helt sjukt! Så det blir premiär för henne :) Ska fodra lunch i stallet först sen åker vi. Ska stanna till på jobbet och hälsa på alla där, var ju som sagt bra längesen nu så det ska bli roligt att träffa alla.
Jag skulle ju ha packat lite ikväll men det, mina vänner, har inte skett! Vi valde istället att mysa i soffan och kolla hästar :D Bra val tycker jag, packa kan jag göra imorrn :) Nu ligger jag här i sängen med mina två sovande små godingar. Tänkte slå på lite Vänner innan jag somnar. Helt klart världens bästa serie om ni frågar mig, går aldrig ur tiden och man blir alltid glad :)

Godingarna hos sin mormor <3



Idag fick jag sms om att jag kunde se Nikkis dagisfoto på nätet. Alltså lilla muntergöken vi har haha!

Ser ju nästan synd ut om na min lilla älskling :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards