celielindh

Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Celie - 21 oktober 2014 08:04

Jag var ju på massage för första gången i mitt liv igår. Det var en upplevelse. Och självklart fick jag en man för att göra det hela ännu lite mer obekvämt;) Nä men det gick bra. Lite wierd var det dock när han började och masserade sätet och länden, vilket tydligen betydde typ stjärten. Eller iallafall halva. Det enda jag kunde tänka på då var "nu ser han min stjärt, nu ser han min stjärt, nu ser han min stjärt!" Haha! Det var inte riktigt sådär avslappnande skönt som jag trodde det sjulle vara. Eftersom jag är så stel så gjorde mycket rätt ont faktisk men det var välbehövligt kan jag känna nu efteråt. Det blev liksom en sån där skön känsla i kroppen, som typ efter att man tränat. Jag borde väl egentligen ta tag i och gå regelbundet, tror det skulle vara väldigt bra för min rygg. Men jag tror inte jag går dit igen iallafall. Det kändes lite b just där. Jag gick till massageakademin och jag vet ju att det är folk under utbildning och så men vafan lite fräschare kunde dom ha det tyckte jag. Och kanske nån form av uniform eller nåt för att få det att se lite proffsigare ut. Han som masserade mig hade liksom svarta mjukisbyxor och en svart T-shirt. Så nästa gång tar jag nog kanske Spa-huset eller nåt :)

Efter massagen åkte jag hem en sväng till Angelica och fick äntligen byta tillbaka till mitt godis! Vi drack te och pratade lite skit sen satte hon på "just dance"-spelet på tvn och bi dansade till några låtar. Alltså fy fan vad jobbigt det var! Vi blev svett båda två och skrattade så vi höll på att dö! Det var verkligen askul! Vi bestämde att vi ska ha en danskväll snart med Smilla och våra kusiner Emelie och Rebecka också. Kommer bli hur kul som helst :D

När jag kom hem blev det en kvällspromenad i regnet med Marina och när jag kom in igen så sov alla i familjen. Jag la mig i sängen och såg att det kommit en ny säsong av "New Girl" på Netflix. Så jävla bra! Så det blev nåt avsnitt av det innan jag somnade. Bra kväll måste jag säga. Förutom att Robin var tjurig som ett litet barn men det fick han väl va då. :))

Ovido - Quiz & Flashcards