celielindh

Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av Celie - 20 oktober 2014 10:29

Ja nu ska vi väl försöka komma in i dagisrutiner igen. Nikki var väldigt mammig idag när jag skulle lämna men till slut gick det bra och hon vinkade i fönstret :) Min lilla goding! Det skär verkligen i mammahjärtat när hon blir ledsen när man ska gå. Jag får flashbacks från när jag var liten och jag vill verkligen inte att det ska sätta samma spår i Nikki. Men som sagt det gick ju bra tillslut.
Nu har jag precis ätit frukost, pratat med Angelica i telefon och samtidigt beställt hem två klänningar. Jag valde mellan två och då rådde Angelica mig att ta båda och testa för att sen skicka tillbaka en. Känner jag mig själv rätt så behålls säkert båda iallafall, om båda sitter bra då vill säga :)
Är riktig taggad till lördag faktiskt, ska bli riktigt kul!

Nu blir det soffmys med Noomi och självklart hästar på tv ;)

Ovido - Quiz & Flashcards