celielindh

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Celie - 27 oktober 2014 22:41

Idag kollar jag ikapp på Hela Sverige Bakar och så hittade jag att det kommit nya avsnitt av Cougar Town. Haha så jävla nörd är jag! Men det är ju kul att ha nåt att göra när man ändå är helt själv på kvällarna.
Nikki har fortfarande lite problem med "nattskräck" hon fick det igår och en liten släng av det typ nyss, men idag gick det över snabbt. Hoppas det slutar nu.
Vi har bara tagit det lugnt idag. Pusslat, ritat och läst böcker. Försöker (i hopp om att nattskräcken ska avta helt) att inte titta så mycket på tv då det ger mycket intryck i en liten hjärna. Och Nikki som redan är väldigt livlig och aktiv kan behöva stimuleras av lite lugnare saker, som typ pussel och rita. Det är iallafall så som jag tolkat lite olika informationer och tips om hur man ska tackla nattskräck. Återstår att se nu då. Angelica var förbi en sväng och sen mamma och Pigge. Jag gick en välbehövlig långpromenad med Akilles medans mamma och Pigge såg efter tjejerna. Så skönt att komma ut lite själv och ha musik i örona och bara gå. Idag var det väldigt varmt ute också, kändes inte riktigt som slutet av Oktober ;)

Nä nu ska jag luta mig tillbaka och hålla tummarna för att Nikki (och även jag och Noomi) får sova ostört resten av kvällen/natten.

 

 

Bokmys förut idag <3

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards