celielindh

Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Celie - 16 februari 2015 23:43

Åh jag som trodde "Ryttarprinsen" var en serie men det var tydligen bara en film, vilket betyder att det inte var nåt nytt avsnitt ikväll. Istället fick det bli de två senaste avsnitten av Greys och det gjorde ju absolut ingenting. Asbra som vanligt! Jag är inte ens trött än så nu efter att ha sett ett avsnitt "Two and a half men" så tänkte jag kolla "Biggest loser" eller nåt och samtidigt dricka te och läsa tidning. Imorrn efter dagislämning och stallgöra så tänkte jag ta hela odlingspromenaden. Hoppas på härligt väder och inte så rått som det var idag. Kanske ska ladda en ny spellista på Spotify också. Finns ju inget mer peppande än en ny lista med massa bra låtar!

Har jag förresten sagt att jag ääälskar min soffa?! Vi köpte den i somras och jag är bara så kär i den!

Av Celie - 16 februari 2015 20:15

Idag har varit en bra dag! Vårkänslorna jag kände igår var dock som bortblåsta idag när jag var ute i kylan och höll på att frysa fingrarna av mig vantarna till trots. Efter dagislämningen, som var i tid idag btw, blev det en långpromenad tillsammans med Emilie och Ida. Riktigt trevligt. Vi gick ca 5 km men babblade på så det kändes som typ två kanske. Det går ju så lätt när man har trevligt sällskap :) Efter promenaden fortsatte jag ner till stallet och gjorde iordning. Sen fick jag äntligen gå till Konsum och köpa min efterlängtade choklad! Haha jag var så jökla sugen på det igår och bad Robin köpa med från Fjugesta om han slutade innebandyn innan 21. När han sen var hemma typ 21.15 så jublade jag lite eftersom han borde ha hunnit köpa med det till mig men icke. Han hade bara haft ett jävla flyt och förmodligen lite fortkörning på sin sida :/ Åh besvikelsen! Men idag så! Det fick bli två 200 grammare arab en japp och en daim. Såå nööjd över det! Har redan nallat lite på båda under dagen men ska gotta mig redigt till "Ryttarprinsen" sen kl 21! Haha!
Efter dagishämtningen så gick vi förbi och lekte med Cleo och Kian en stund. Eller ja det blev ju rätt länge som vanligt dock :p Emilie började jobba klockan 16 men vi var kvar ett tag till. Barnen lekte så bra och jag satt och pratade med Robin och sen kom Joanna också. Väldigt trevligt det med, förstå vad trevligt jag har haft idag :D Hinkade några koppar te också så nu har jag säkert kissat femton liter idag ;)
Nu sover Noomi, maten står på spisen, Robin är på väg hem och nu ska jag lägga Nikki. Det blir en myskväll med min man och attraktiva hästmän på tvn;* Undra om Robban tycker det är lika mysigt som jag? ;p

Dom körde utklädning och bumbibjörnsmys en stund :)

En trött liten Toonie redo för bädden <3

Ovido - Quiz & Flashcards