celielindh

Alla inlägg den 17 februari 2015

Av Celie - 17 februari 2015 18:21

Jag är ju en riktig sucker för doftljus, speciellt Yankee Candles, men dom är ju så dyra och så kanske man tröttnar snabbt på en lukt så man hellre vill byta ofta och då inte köpa på sig stora dyra ljus. Mitt tips är då en grej som iallafall jag glömt bort finns (fram till för ett tag sen) nämligen aromabrännare och vaxkakor. Då kan man utan att lägga en förmögenhet köpa på sig massa olika dofter. Aromabrännaren jag har kostar 49 spänn på indiska och vaxkakorna kostar väl typ 25-30 kr styck. Jävligt värt! (Y)

Av Celie - 17 februari 2015 17:42

Idag blev det, som jag planerat, stallgöra och odlingspromenad efter dagislämningen. Vädret var ju inte det bästa faktiskt men det funkade såklart. När jag hämtade Nikki på dagis sen så hade hon ramlat och skrapat näsan när de hade varit ute. Jag frågade vad hon hade gjort och hon sa att hon hade "snybblat" ;) Lilla pluttan <3

Nu på eftermiddagen har vi inte gjort många knop. Jag har beställt nya kläder till främst Nikki från hm. Klart det slank väl med lite till Noomi också och även ett zebramönstrat träningslinne till mig :)) Jag har även suttit och kollat runt på eBay hela förmiddagen. Så kul när man kan fynda lite! Jag har precis börjat "eBay:a" men förhoppningsvis kommer det hem lite fina skor till Noomi hör snart, om jag gjort rätt då vill säga ;p

I brist på annat kul att göra så har vi förflyttat oss upp till badbaljan en stund. Dom tycker det är jättekul att bada, dock börjar baljan bli lite liten för dom båda :p Tänkte att vi kanske skulle åka till Haga och bada på torsdag men sen kom jag ju på att jag har punka på bilen som Sam ska fixa sen tatuerade jag ju mig förra veckan så jag vet inte om jag "får" bada än. Men det kommer ju fler torsdagar! Dom får ta baljan sålänge ;)

Noomi har en chilifrukt i munnen och där ska den prompt sitta!

Ovido - Quiz & Flashcards