celielindh

Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Celie - 12 februari 2015 22:44

Nu är det gjort och gud så kul det var! Jag ska erkänna att jag var lite nervös innan men det gick bra när man väl kom igång. Men fyfan vilket pass jag knåpat ihop då, var ju inte ens beredd själv på att det skulle vara så jobbigt :p haha! Folket fick nog höra en del flåsande i micken kan jag lova! Så jobbigt var det :) Men det är ju det som är meningen ;) Det kom tillochmed fram folk efteråt och berömde både passet och mig och jag blev så himla glad! Tusen tack för allt peppande och fina kommentarer jag fått av alla <3 Får se när det blir nästa gång nu då :)

Väl hemma sen så väntade mina små godingar som blivit vaktade av faster Fanny. Robin var tvungen att jobba sent, skräll! Nu är han iallafall på g hemåt, Noomi sover och jag och Nikki myser i soffan till Dora. Hon är bra trött men det där med att stänga ögonen och sova är ju nåt som måste undvikas till varje pris! :p

Ovido - Quiz & Flashcards