celielindh

Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Celie - 7 februari 2015 23:52

Ikväll har vi haft tjejmys tillsammans med Angelica. Vi kollade nyaste Hart of Dixie, åt godis och drack te. Inte mycket som slår det kan jag tala om! Nu är jag helt slut, på ett bra sätt. Efter yogan, som btw var fantastisk, så fikade vi hos mamma och sen när vi åkte hem så somnade vi alla tre och sov i säkert två timmar. Såå sköönt! Så även fast jag sovit middag idag så är jag helt slut. Barnen sover, Angelica har åkt hem och jag ligger nu i sängen och kollar diverse grejer på paddan. Imorrn ska jag rida igen och hoppas på finingväder och grader runt nollan. Vore ju topp alltså! Jag hann förresten med liite sol och iallafall solnedgången under mitt ridpass i fredags. Han skötte sig ordentligt också så båda tummarna upp på det (y) (y) Hoppas han gört imorrn med :)

Myspys <3

Av Celie - 7 februari 2015 09:22

Efter en ganska okej morgon som blev rätt stressig i slutet pågrund av att Nikki tyckte att det var en bra grej att låsa ut sin mamma. Jag skulle sätta Noomi i bilen och då passade hon på att leka med dörren och då lyckas hon, självklart, att låsa ut mig. Så där står jag utan nyckel med ena ungen i bilen och den andra inlåst i huset. Va fan ska jag göra nu liksom? Försökte få henne att låsa upp men jag var inte säker på att hon fattade. När jag precis tänkte gå och knacka på hos grannen för att låna telefonen och ringa ner mamma med nyckel så får hon upp låset. Puuh! Så då var det bara att slänga in nästa unge i bilen, in med mig själv sen upp till mamma och lämna av dom där, vidare till stallet och släppa ut hästarna och nu är jag äntligen i Lanna och ska nu påbörja en yogaworkshop till kl 12. Tror det är väldigt bra just nu, kan behöva lugna nerverna lite ;)

Ovido - Quiz & Flashcards