celielindh

Direktlänk till inlägg 16 februari 2015

Måndagmåndagmåndag

Av Celie - 16 februari 2015 20:15

Idag har varit en bra dag! Vårkänslorna jag kände igår var dock som bortblåsta idag när jag var ute i kylan och höll på att frysa fingrarna av mig vantarna till trots. Efter dagislämningen, som var i tid idag btw, blev det en långpromenad tillsammans med Emilie och Ida. Riktigt trevligt. Vi gick ca 5 km men babblade på så det kändes som typ två kanske. Det går ju så lätt när man har trevligt sällskap :) Efter promenaden fortsatte jag ner till stallet och gjorde iordning. Sen fick jag äntligen gå till Konsum och köpa min efterlängtade choklad! Haha jag var så jökla sugen på det igår och bad Robin köpa med från Fjugesta om han slutade innebandyn innan 21. När han sen var hemma typ 21.15 så jublade jag lite eftersom han borde ha hunnit köpa med det till mig men icke. Han hade bara haft ett jävla flyt och förmodligen lite fortkörning på sin sida :/ Åh besvikelsen! Men idag så! Det fick bli två 200 grammare arab en japp och en daim. Såå nööjd över det! Har redan nallat lite på båda under dagen men ska gotta mig redigt till "Ryttarprinsen" sen kl 21! Haha!
Efter dagishämtningen så gick vi förbi och lekte med Cleo och Kian en stund. Eller ja det blev ju rätt länge som vanligt dock :p Emilie började jobba klockan 16 men vi var kvar ett tag till. Barnen lekte så bra och jag satt och pratade med Robin och sen kom Joanna också. Väldigt trevligt det med, förstå vad trevligt jag har haft idag :D Hinkade några koppar te också så nu har jag säkert kissat femton liter idag ;)
Nu sover Noomi, maten står på spisen, Robin är på väg hem och nu ska jag lägga Nikki. Det blir en myskväll med min man och attraktiva hästmän på tvn;* Undra om Robban tycker det är lika mysigt som jag? ;p

Dom körde utklädning och bumbibjörnsmys en stund :)

En trött liten Toonie redo för bädden <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Celie - 8 juni 2015 12:41

Alltså jag börjar få sån träningsvärk från igår och så ska jag hålla i sista sommarcrossfitgympapasset ikväll. Hur ska det gå?! Haha! Tur att vi joggar dit som uppvärmning, brukar kännas bättre efter lite jogg:) Vi fick ihop en härlig mil uppe i berg...

Av Celie - 7 juni 2015 15:30

Ja gud nu har det väl gått nästan två månader sen sist jag skrev här :O ! Då var det ju bara dagar kvar till flytten över gatan. Nu har vi alltså bott här i nästan två månader och vi trivs jättebra! Känns som att vi bott här mycket längre. Just nu ha...

Av Celie - 12 april 2015 11:43

Det blev en härligt långpromenad upp storstenshöjdssvängen igår. Fantastiskt väder och riktigt varmt faktiskt! Hundarna var skapligt trötta sen och sov så gott i soffan ihop med Nikki. Ryggen gör fortfarande ont men jag inbillar mig att det känns bät...

Av Celie - 11 april 2015 11:39


Alltså jag tror jag har pajat min rygg! I slutet av mitt pass idag så hände nåt så hela ländryggen bara strejkar. Förmodligen så har det väl med det som jag har känt av tidigare i veckan att göra. Så jävla typiskt dock för det är ju nu bärandet börja...

Av Celie - 9 april 2015 21:41

Idag har jag packat och rensat leksaker. Alltså herregud vad leksaker vi har! Blev ändå lite mindre efter en välbehövlig rensning. Jag har även packat ner koppar, burkar och dylikt i köket. Nu är det ju mindre än en vecka kvar så att jag känner att s...

Ovido - Quiz & Flashcards