celielindh

Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Celie - 28 februari 2015 14:40

Båda barnen sover och jag tar mig en kopp te och lite smält daimchoklad till ett avsnitt som jag inte sett av Mordet. Helt sjukt hur folk kan vara! Hur man kan klara av att göra såna saker är för mig helt jävla ofattbart.

Av Celie - 28 februari 2015 12:43

Näe jag mår inte alls bra. Har ännu ondare i halsen idag, tjock liksom, och öm i fan hela kroppen. Mycket är träningsvärk dock och speciellt i nacke och rygg. Så jag känner mig lite ynklig idag faktiskt :( Robin blev just medbjuden på mat/öl/hockey-eftermiddag/kväll av Stefan så det betyder att jag blir solo med barnen i em/kväll. Det gör mig faktiskt inget. Kände verkligen för att äta sushi idag så nu när Robin ändå inte ska vara hemma så kan jag göra det. Så nu ser jag fram emot en myskväll med nyaste avsnittet av Hart of Dixie och egengjord sushi.
Nikki och Robin har varit ute och lekt en stund och har nu tagit premiärturen på cykeln ner till Konsum en sväng. Han ska åka redan kl 14 så innan dess ska vi göra lite quesadillas till lunch. Jag hoppas och hoppas och hoppas verkligen inte att den här "sjukdomen" blir långdragen för jag vill träna och röra på mig! Vi håller på att kolla upp om det skulle gå att ha ett till gympapass i veckan, då lördagar vid typ 9 tiden, som isåfall jag ska leda och skulle vi få det så vill vi ju att det ska kunna starta ganska omgående. Då har jag då verkligen inte tid att ligga här och må skit och tycka synd om mig själv :( ;)

Ovido - Quiz & Flashcards