celielindh

Alla inlägg den 13 februari 2015

Av Celie - 13 februari 2015 08:51

Ja otursdagen är här men än så länge så har det inte märkts av. Peppar peppar! ;) Idag så gick jag ut med Akilles själv innan Robin åkte till jobbet så nu kan vi bara njuta av en lång frukost utan nåt som "tvingar" ut oss :) Det är skönt att slippa ha med vagnen hela tiden också. Så lite frisk luft och morgonpromenaden kan jag checka av på listan hittills. Barnen har ätit sina vällingar och leker nu, typ, ihop. Eller ja, Noomi tittar på när Nikki grejar och snor lite saker då och då så storsyrran blir lite galen och själv rör hon inte en min. Haha hon är härdad ;) Idag kommer mamma hit här på förmiddagen och passar barnen en stund så jag kan åka in till stan en sväng och möta upp Angelica en liten stund. Sen i eftermiddag ska jag leka frisör och fixa Fannys hår. Både färg och förlängning står på schemat. Ska bli kul! Älskar att göra ordentliga förändringar så som hårförlängning t.ex (Y) Nu ska jag återgå till min frukost och kolla om det finns nåt nytt intressant att läsa på readly. Tror jag är sugen på lite inredning. Får se vad som finns :)

Lite tända ljus är standard till långfrukost

Ovido - Quiz & Flashcards