celielindh

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Celie - 14 februari 2015 10:31

Här har vi inte haft nån morgon utöver det vanliga direkt. Vi vaknade, tjejerna fick välling, jag gick ut med Akilles och nu äter vinfrukost. Helt vanlig men ack så mysig lördagsmorgon <3 Imorrn däremot har jag bokat lyxfrukost på Tant Grön till mig och Robin. Barnen ska få mysa hos sin farmor medan vi är iväg. Det blir vår allahjärtansdagsgrej det här året. Idag ska jag ev. iväg till Marieberg med mamma och Alice och bli bjuden på lunch och sen ikväll ska vi ner till Christer på avskedsmiddag för Fanny som drar till staterna på onsdag. Rida ska jag försöka hinna med att göra idag också. Tänkte att jag ska ta Suttarbodavägen igen. Jag har sån sjuuk träningsvärk idag. Den smög sig på lite försiktigt igår under dan och idag känns det jävlar alltså! Puh! Men det är ju ett kvitto på att man ansträngt sig ;)

Ovido - Quiz & Flashcards