celielindh

Alla inlägg den 18 februari 2015

Av Celie - 18 februari 2015 18:22

Idag blev det dagislämningen i tid nu igen, herregud börjar ju nästan bli en vana det här nu ;p Efter det så tig jag odlingspromenaden idag med. Jag gillar den men idag var det lite väl halt på sina ställen. Mamma ringde när jag var halvvägs och berättade att en pall med spånbalar kommit till stallet och att hon behövde lite hjälp med att få in alla 18 balar. Så när jag kom tillbaka till hyttan så bar det av ner till stallet för att bära spånbalar. Så det var mitt träningspass idag kan man säga :p Jag kan nu säga att jag gick i rätt tid vädermässigt iallafall för senare på dagen så har det ju bara varit skitväder, eller iallafall mer skitväder än imorse. Imorrn bli det samma promenad fast med sällskap av Linda och Emilie (y)
Efter hämtning av Nikki så har vi myst i soffan, lagat mellanmål och kollat på tv. Nu väntar vi på Robin som är på väg hem och då blir det mat, promenad med Akilles för min del och sen ska vi sätta oss ner och kolla hus. Vi har återigen ändrat oss och har nu bestämt oss för att bygga istället. Haha det växlar fort! Vi har alltid varit inne på att bygga men tänkt att vi "mellanlandar" i ett "färdigt" hus först. Men nu har vi kommit på att det är ganska onödigt och får vi den tomten vi vill ha så vill jag bo där resten av mitt liv trots att det inte är en hästgård, iallafall som det känns nu :) Ska bli spännande! Så himla bra nät man kan välja planlösning och allt själv. Vi har en ganska klar bild över hur vi vill ha det och det kommer bli asbra! (Y)

Ovido - Quiz & Flashcards