celielindh

Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Celie - 25 februari 2015 23:02

Det betyder tacomys och sen, återigen, kvällsfika. Jag blev så sugen på daimsnitt förut idag så innan jag hämtade Nikki på dagis så gick vi förbi Konsum och handlad in det som fattades i ingrediensväg till det. Så på eftermiddagen har vi bakat daimsnitt och blom blev som väntat aaasgoda! Innan vi gick in när vi kom från dagis så tog vi en lekstund utomhus när solen kikade fram. Det hoppades studsmatta och både Nikki och Noomi tyckte det var jättekul. Det är så roligt att se hur dom kommer på att dom har sån glädje utav varandra. Ska bli så himla kul och spännande att få se dessa två växa upp tillsammans <3

Nu är det snart läggdags. Imorrn ska jag och barnen åka och bada. Nikki har längtat efter att få åka och simma heela veckan. Hon älskar det! Den här gången ska jag ta med en badring med hål för benen till Noomi så jag inte behöver bära henne hela tiden, hon börjar tycka det är lite väl tråkigt att sitta "fast" på mamma hela tiden men med en egen badring så tror jag hon ska tycka det är lite mer intressant :)

Ovido - Quiz & Flashcards