celielindh

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Celie - 1 februari 2015 23:28

Idag blev det ingen zumba/styrka. Jag har suttit och filat på mitt pass istället. Bestämt musik och rörelser/övningar till vissa av låtarna. Det känns som att det kan bli rätt bra det här ;D Så ingen träning idag men jag har iallafall gjort dag nr två på squatchallengen (y) Alltid något! Nu ska jag dricka en sista kopp te för dagen och äta lite fruktsallad med vaniljkesella sen ska vi sooova :))

Av Celie - 1 februari 2015 14:05

Alltså ni för ursäkta mina jävla felstavningar och felord som blir hela tiden men det är det där jävla autocorrect som göre! Jag själv hatar att hitta stavfel när jag läser en text och så gör jag likadant själv, skämmes! Jag bloggar alltid från antingen telefonen eller paddan och orkar inte korrekturläsa innan jag trycker på publicera. Får nog ta och göra det för nu blir jag ju irriterad på mig själv och hur jag (autocorrect) skriver. Så, då fick jag det sagt. Jag är inte efterbliven utan auticorrect förvränger mina ord :))

Av Celie - 1 februari 2015 13:58

har redan gått känns det som. Gick upp typ 8 för att Angelica, som hade jobbat, skulle komma och dricka te. Vi satt och tala, drack te och åt lite macka sen hade typ tre timmar gått helt plötsligt. Angelica skulle hämta Leviz och sen plugga. Jag tog mig riktigt skön långpromenad med Akilles i snön och sen nör jag kom hem så skottade jag. Alltså jävlar vad snö det är! Kom på att det kanske var en bra grej att skotta fram soptunnorna annars blir det väl ingen tömning för oss imorrn ;p När jag kom in igen så var det lite hemmapysslad som behövdes göras, såsom hänga tvätt, plocka undan och fixa lite lunch. Jag stekte på lite mer kyckling och kokad pasta och slängde i salladen som blev kvar från igår. Snabbt, enkelt och gott! Nu sover Noomi, Robin är uppe och lägger Nikki så jag slänger mig i soffan med en kopp te, lite smält daimchoklad och nyaste "Leva & bo" på paddan. Alltså skööna söndag!

My new addiction: kokosolja! Jättegott att ha i teet och så ska det vara bra nyttigt också, så tummen upp för det (y)

Ovido - Quiz & Flashcards