celielindh

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Celie - 6 februari 2015 11:13

Hur härligt var det inte att se att solen tittar fram idag?! Här vaknade vi och gick ner strax innan åtta imorse. Barnen drack sin välling samtidigt som vi tittade på Dora och bara mös i soffan med lite tända ljus. Världsabästa mysmorgonen! Runt tio-snåret så gick vi ut på morgonpromenaden med Akilles. Så himla skönt väder! Solen värmer lite och graderna är runt nollan. Man kan ju inte önska sig än finare vinterdag än så :) Och jag kan säga att det inte behövdes några långkalsonger idag för jäklar vad varmt det blev. Båda barnen somnade så gott och sover nu ute i vagnen. Jag själv sitter med en god frukost och tänkte ta mig igenom lite inredningstidningar. Idag står stallgöra och ridning på schemat vad jag vet än så länge. Annelie och Hasse kommer och passar barnen vid tre så då drar jag ner till stallet och rider och fixar. Jag hoppas och håller tummarna för att det fina vädret håller i sig till dess :) Tänk att få pulsa fram på åkern från hästryggen i värmande solsken. Alltså mmmm!

Ovido - Quiz & Flashcards