celielindh

Direktlänk till inlägg 27 februari 2015

Friyay!

Av Celie - 27 februari 2015 13:56

Vi började dagen med lite välling i sängen innan pappan åkte till jobbet, som alltid. Vi gick upp ganska så direkt efter det och gick ner och tittade på lite svampbob. Jag fixade med lite tvätt och sen gjorde vi lite frukost. Nikki pratade lite med Robin i telefonen samtidigt som hon försökte äta, gick väl bra men inte jättemycket hamnade i munnen :p

Efter frukost packade jag ner tjejerna i vagnen och ingick ner till stallet. Noomi somnade men Nikki hjälpte till och var så duktig. Sen klappade vi lite på hästarna innan vi gick hemåt igen.

Min lilla stallhjälp<3

På vägen hem sen somnade även Nikki så när vi kom hem så trotsade jag både mensvärk och träningsvärk och yogade ett ryggpass i 20 min. Känns som att jag kommer åka på lite förkylning jag med dock för jag är täppt och det ömmar i halsen. Åh jag vill inte! Jag vet ju att just halsont ska man ta mer på allvar vad gäller träning då det kan bli så mycket värre. Jag hinkar te med kokosolja och honung för fulla muggar och hoppas på att det försvinner.
Nu i eftermiddag är tanken att jag ska ge mig ut en sväng på Morre och Pigge passa tjejerna. Men vi får se om jag orkar. Ikväll sen kommer Alice, Rickard och Johannes hur och vi ska premiärgrilla egna hamburgare. Ska bli riktigt gött! Johannes har även lovat att köpa med te från tehuset till mig. Det börjar tryta i teförrådet nu. Victoria speciellt som typ bara är en halv kopp kvar av. Sen ska han köpa med nåt nytt rött te också, han får fria händer så det ska bli spännande att se vad det blir. Tefantast som jag är haha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Celie - 8 juni 2015 12:41

Alltså jag börjar få sån träningsvärk från igår och så ska jag hålla i sista sommarcrossfitgympapasset ikväll. Hur ska det gå?! Haha! Tur att vi joggar dit som uppvärmning, brukar kännas bättre efter lite jogg:) Vi fick ihop en härlig mil uppe i berg...

Av Celie - 7 juni 2015 15:30

Ja gud nu har det väl gått nästan två månader sen sist jag skrev här :O ! Då var det ju bara dagar kvar till flytten över gatan. Nu har vi alltså bott här i nästan två månader och vi trivs jättebra! Känns som att vi bott här mycket längre. Just nu ha...

Av Celie - 12 april 2015 11:43

Det blev en härligt långpromenad upp storstenshöjdssvängen igår. Fantastiskt väder och riktigt varmt faktiskt! Hundarna var skapligt trötta sen och sov så gott i soffan ihop med Nikki. Ryggen gör fortfarande ont men jag inbillar mig att det känns bät...

Av Celie - 11 april 2015 11:39


Alltså jag tror jag har pajat min rygg! I slutet av mitt pass idag så hände nåt så hela ländryggen bara strejkar. Förmodligen så har det väl med det som jag har känt av tidigare i veckan att göra. Så jävla typiskt dock för det är ju nu bärandet börja...

Av Celie - 9 april 2015 21:41

Idag har jag packat och rensat leksaker. Alltså herregud vad leksaker vi har! Blev ändå lite mindre efter en välbehövlig rensning. Jag har även packat ner koppar, burkar och dylikt i köket. Nu är det ju mindre än en vecka kvar så att jag känner att s...

Ovido - Quiz & Flashcards