celielindh

Direktlänk till inlägg 15 februari 2015

Söööndag

Av Celie - 15 februari 2015 22:54

Imorse började vi med lyxfrukost på Tant Grön, bara jag och Robin. Barnen fick leka hos Robins mamma sålänge. Det var jättemysigt och roligt att göra nåt speciellt bara vi två. Det var som sagt våran "allahjärtansdagsgrej" det här året och det var helt klart lyckat <3

Love<3



Robin skulle lägga Nikki sen en stund efter att vi kommit hem och så försvann han. Jag gick upp och hittade dom såhär haha!

Johannes och Rebecka kom förbi här på fika mitt på dan, sen byttes dom av av Annelie och Hasse och sen sist men inte minst så kom Sandra. Hon och jag gick en jättehärlig långpromenad med Akilles i solskenet. Så himla fint och även fast det var lite kallt så fick man lite vårkänslor. Tänk att snart är sommaren här igen, det går så jäkla fort! Och snart blir min lilla Noomi ett helt år. Känns som att hon kom nyss och snart har hon varit här ett HELT år! Sjukt! Hon har börjat stå lull mer och mer nu så det ska bli spännande att se när hon tar sina första små steg :)<3


Jag brukar inte (tror jag inte iallafall) skriva ut så mycket irritationer här. Jag brukar dock oftast inte låta folk göra mig allmänt irriterad utan jag brukar för det mesta skita i saker och ting som andra människor gör MEN när folk som man faktiskt känner mer eller mindre inte hälsar eller låtsas som att dom inte ser en DÅ blir jag fan lite irriterad och undrar lite vad felet är. Jag brukar själv söka ögonkontakt för att just hälsa när man möter nån eller träffar nån och när man då märker (så uppenbart) att den andra personen liksom " oj nej jag ser inte henne" så tycker jag att det är jävligt konstigt. Då skiter jag i att hälsa jag med för vem fan har lust att sticka fram huvudet under näsan på personen i fråga för att vara trevlig när denne fullkomligt skiter i det. Jag känner lite såhär att passar det inte alltid så behöver det inte passa nånsin. Då blir jag fan vrång. Det kan ju knappast bara vara jag som tycker att det hör till allmän god jävla uppfostran att hälsa på folk man känner. Så, nu har jag fått ur mig det också. Nu blir det lite Cougar Town och sen Greys med lite kvällsmat (y)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Celie - 8 juni 2015 12:41

Alltså jag börjar få sån träningsvärk från igår och så ska jag hålla i sista sommarcrossfitgympapasset ikväll. Hur ska det gå?! Haha! Tur att vi joggar dit som uppvärmning, brukar kännas bättre efter lite jogg:) Vi fick ihop en härlig mil uppe i berg...

Av Celie - 7 juni 2015 15:30

Ja gud nu har det väl gått nästan två månader sen sist jag skrev här :O ! Då var det ju bara dagar kvar till flytten över gatan. Nu har vi alltså bott här i nästan två månader och vi trivs jättebra! Känns som att vi bott här mycket längre. Just nu ha...

Av Celie - 12 april 2015 11:43

Det blev en härligt långpromenad upp storstenshöjdssvängen igår. Fantastiskt väder och riktigt varmt faktiskt! Hundarna var skapligt trötta sen och sov så gott i soffan ihop med Nikki. Ryggen gör fortfarande ont men jag inbillar mig att det känns bät...

Av Celie - 11 april 2015 11:39


Alltså jag tror jag har pajat min rygg! I slutet av mitt pass idag så hände nåt så hela ländryggen bara strejkar. Förmodligen så har det väl med det som jag har känt av tidigare i veckan att göra. Så jävla typiskt dock för det är ju nu bärandet börja...

Av Celie - 9 april 2015 21:41

Idag har jag packat och rensat leksaker. Alltså herregud vad leksaker vi har! Blev ändå lite mindre efter en välbehövlig rensning. Jag har även packat ner koppar, burkar och dylikt i köket. Nu är det ju mindre än en vecka kvar så att jag känner att s...

Ovido - Quiz & Flashcards