celielindh

Alla inlägg den 30 november 2014

Av Celie - 30 november 2014 10:45

Min resa upp började ju bra då jag körde helt åt helvete fel fast det blev rätt. Jag hittade en egen liten väg i skogen upp till Malung. Jag körde verkligen i skogen på en liten grusväg i typ en timme och mötte inte en jävel. Kändes lite som "wrong turn"! Usch! Men fram kom jag iallafall och inte speciellt sent heller :) Så ska ni upp till Sälen och vill ta en lite mer spännande väg så vet jag en (y)
Vi har iallafall haft jättetrevligt hela helgen och jag har fått hört hur efterlängtad och saknad jag är på jobbet, det värmer i hjärtat <3 Men lite till får dom allt vänta ;) Nu är vi på väg hem och jag längtar så efter mina små tjejer och min lilla AK! Fanny har haft Akilles nu i helgen och dessutom så fyller hon år idag så när vi kommit hem och hämtar upp Nikki och Noomi så ska vi in till hennes nya lägenhet och fira henne samt hämta hem Akilles. Ska bli så skönt att komma hem och slänga mig i soffan efter det sen!

Ovido - Quiz & Flashcards