celielindh

Alla inlägg den 5 november 2014

Av Celie - 5 november 2014 18:17

Jo jag hade faktiskt hemlängtan. Fy fan vad skönt det var att komma hem! Mår fortfarande piss och det verkar tyvärr gå åt det sämre hållet än det bättre. Har ont i halsen så det går ut i nacken och neråt ryggen sen en tryckande huvudvärk på det. Va fan?! Skärpning nu kroppen, det räcker nu :) Mamma och pappa tycker jag ska gå till vårdcentralen men det är ju så jävla drygt! Sitta där i timmar och vänta. Nä tack. Hoppas på att det känns lite bättre imorrn annars blir jag väl tvingad...
Jag vet inte om Nikki börjar bli dålig igen hon med då hon la en pizza i bilen precis när vi svängde ner på vår gata. Precis vad jag behövde nu, ta hand om spya. Tror dock att hon "bara" fick en släng av åksjuka. Hon är helt på topp igen och kör på som vanligt. Håller verkligen tummarna för att det inte är nåt. Hon har haft det rätt jobbigt med sjukdomar nu på sista tiden. Lilla pluttan <3
Just nu sitter vi och väntar på att mamma/mormor ska komma förbi en sväng. Var ju nästan en hel vecka sen nu. Det hör inte till vanligheten.
Sen ska barnen få sova och jag ska lägga mig i min soffa, göra varm choklad, kolla ikapp på mina serier och kurera mig. Mamma har lovat att ta med en vetekudde också. Ska bli så jävla sköönt!

Nu sitter hon själv! Eller ja iallafall nästan, hon välter lite då och då ;) Men snart så :D

Ovido - Quiz & Flashcards