celielindh

Alla inlägg den 9 november 2014

Av Celie - 9 november 2014 00:38

Idag hade vi ju tänkt att städa och röja hör hemma och att mamma och Pigge skulle ha barnen en sväng då. Blev inte alls så faktiskt :p haha även fast jag planerar i förväg att det ska ske så gör det ändå inte det. Bara för att det är så tråkigt säkert ;) Barnens farmor kom förbi med fika istället och så gjorde vi en avgjutning att Noomis fötter. Nikki gjorde vi på när hon var mindre så hon har redan sina. Vi gjorde på Noomi när hon nästan var helt ny men dom har nog kommit bort i deras flytt, eller ja dom är borta nu men kommer nog fram när dom väl byggt klart och fått upp alla kartonger igen.
På eftermiddagen kom Elin på fika och hästprat vilket som alltid är jättekul. Resulterade i att hon var här i typ fem timmar, inget ovanligt när det gäller oss haha!

Ikväll är jag gräsänka som vanligt men idag är han ute och roar sig och inte jobbar för en gångs skull. Hade ju dock varit kul att veta att det skulle vara hela jävla kvällen/natten och inte "vi ska bara ut och käka lite, ingen utgång liksom". Så är det alltid, det låter helt annorlunda från början sen blir det liksom " Hoppsan! Vi skulle visst ut, det visste inte jag förrens för nån timme sen". Sååå jäävla irriterande! Jag har inget emot att han går ut men lite framförhållning för i helvete och sen ska det fan inte gnällas när det väl är jag som ska ut sen. Ååååh! Skitsamma nu är det som det är men jag är så irriterad att det liksom kryper i kroppen. Lika bra jag går och lägger mig annars kommer vi bara bli osams när han väl kommer hem. Imorrn ska jag in till stan och hämta en smörgåstårta som jag beställt för att det är farsdag och jag vet att han älskar Smörgåsbutikens smörgåstårta men nu när jag är på så jävla dåligt humör så skulle jag kunna slänga skiten i ansiktet på honom. Det kommer jag såklart inte göra men just nu hade det känts väldigt tillfredsställande :) Jag har ett jävla temperament, det vet jag, och det blir ju inte bättre av att jag sitter här och eldar upp mig ännu mer men det är svårt att låta bli. Blir så trött! Jaja nu har jag fått avreagera mig lite iallafall så nu ska jag kolla New Girl och tänka på annat. Alltså det är helt sjukt vad jag tycker den serien är rolig, jag skrattar liksom högt för mig själv hela tiden som en annan tönt haha! Har snart kollat klart på andra säsongen och hoppas innerligt att det finns eller kommer mer!

<3

Ovido - Quiz & Flashcards