celielindh

Alla inlägg den 10 november 2014

Av Celie - 10 november 2014 11:29

Idag är Nikki på dagis igen efter att hon inte varit där på typ tre veckor eller nåt. Jag var lite nervös över att hon skulle bli ledsen igen och inte vilja att jag skulle gå men så fort vi kom in kom favoritfröken C och sen kom Vincent och så släppte hon mamma och sprang iväg och lekte. Skönt! Sen gick jag, Noomi och Akilles promenadstråket hem i duggregnet.
Nu på förmiddagen har jag suttit med mamma i telefon och kollat hästar på nätet. Vi har typ kommit fram till att vi ska skaffa en ihop och ganska snart. Oavsett om vi får huset vi vill ha eller inte så blir det häst iallafall och det ska bli så jäkla kul! Fast huset ska jag bara ha också, så det så! ;)

Noomi kollar finalen av Americas next equestrian star. Klart det ska böjas i tid ;)

Ovido - Quiz & Flashcards