celielindh

Alla inlägg den 12 november 2014

Av Celie - 12 november 2014 15:30

Efter att jag lämnat Nikki på dagis imorse så gick vi hem, gjorde iordning oss och åkte till Marieberg och mötte upp Hanna. Vi skulle leta avskedspresent till vår fina BVC-Anna som ska sluta. Hon ska som tur är inte försvinna helt från våra liv utan hon ska börja som skolsköterska här ute i Hyttan istället så det är vi mer än glada för. Hon är så jäkla bra och man känner sig alltid som världens bästa förälder när man är på kontroller hos henne. Helt klart värt alla presenter i världen!
Det gick fort att hitta presenten så efter det strosade vi bara runt lite grann och väntade på Emilie som skulle komna och luncha med oss vid kl 12. Vi hade en jättetrevlig förmiddag och som vanligt går tiden så himla fort när man umgås med Emilie och Hanna, så helt plötsligt var klockan kvart över ett och jag fick slänga in oss i bilen för att åka hem och hämta Nikki. Jag kom hem lagom så att jag hann sätta Noomi i vagnen, göra en välling till henne, ta med Akilles och gå ner och hämta Nikki i tid. Väl där så stod jag och pratade en stund med favvo-C om lite allt möjligt. Bland annat om att det är hennes pappa som ska sälja huset jag vill ha ;) Jag berättade att jag såå himla jättegärna vill köpa det och det hade hon hört minsann haha! Hon höll med om att det skulle vara perfekt för oss och det skulle det verkligen! Hoppas hoppas hoppas nu att det inte är för bra för att vara sant! Ingen skulle bli gladare än jag :D
Efter hämtningen så gick vi en sväng runt bruket och sen hem för att Nikki skulle få lite presenter som jag hittat på TGR på m-berg.

Det blev ett "magnetfisk-set" och två små pussel. De blev väldigt populära på en gång! :D

Jag som egentligen inte skulle köpa just nånting kunde inte låta bli leksakerna till Nikki och sen fick den här kroppsoljan följa med hem också. Den luktar såå gott och kommer förhoppningsvis göra underverk med mina torra händer. Kan tänka mig att den är jätteskön att ta på nyrakade ben också (y) Ska ta en asvarm och skön dusch ikväll sen och testa tror jag. Lite onsdagslyx sådär är aldrig fel :)

Ovido - Quiz & Flashcards