celielindh

Alla inlägg den 6 november 2014

Av Celie - 6 november 2014 23:12

Ja imorse tog jag mig iallafall iväg till vc för att se om hjälp fanns att få. Men icke? Ni förstår man måste ga varit plågad mycket längre för att få nån form av hjälp. Antingen blir det värre och då får jag liv att komma tillbaka och sitta i den där jävla kön ytterligare 3 timmar. Känns ju som man drar på sig fem åkommor till bara av att sitta där. MEN, det kan ju vända och gå åt det bättre hållet också! Det är icke att förglömma och det hoppas vi starkt på! Jag mötte iallafall Hanna där så trevlig sällskap var det iallafall :) Mamma hade hand om barnen sålänge. Medan vi satt där inne och väntade så sig vi att det började snöa. Åh jag tycker det är så mysigt! Även fast jag såklart inte har vinterdäcken på än ;) Oops! Sam kan ev fixa det i helgen dock (hoppas jag!).

När jag kom hem sen så käkade vi lite lunch innan mamma drog och så kom Christer förbi en sväng också.
Nu på kvällen så gick vi en promenad upp till mamma och Pigge och fick lite kvällsmat. Jättemysigt! Sen bäddade jag ner tjejerna ordentligt i vagnen och så somnade dom så gott på vägen hem <3 Nu ligger dom där uppe i sängen och jag tänkte göra mig iordning också och lägga mig och kolla på senaste av Svenska Hollywoodfruar och även lite New Girl. Robin kom inte hem idag då det blev så sent på jobbet. Kändes så jäkla onödigt att han skulle sätta sig och åka 20 mil typ 21 på kvällen. Då kunde han lika gärna sova där en natt till och åka när det är ljust istället. Tyvärr så finns det ju fler stollar som jag som inte fått på vinterdäck än och som kan köra som idioter också så det är dumt att utmana menar jag. Man läser ju varje gång när snön kommer hur mycket olyckor det blir för att många blir så förvånade och är så oförberedda. Jag litar på Robins körning men inte på andras helt enkelt. Blev kanske lite luddigt det där men skitsamma. Han kommer hem imorrn istället iallafall :)

Jag upptäckte ju även förut idag att den här lilla daman har fått sina första små gaddar. Kände att det var nåt vasst som stack upp fram i underkäken :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards