celielindh

Alla inlägg den 4 november 2014

Av Celie - 4 november 2014 13:12

Jag känner mig typ överkörd av en lastbil, eller ja iallafall huvet. Har fått världens halsont plus nån jävla infektion eller nåt bak i kinden bredvid en visdomstand. Vet inte om det har med tanden att göra men jag tror inte det. Jag har nog fått vuxenversionen av höstblåsorna, vilket tydligen ska innebära halsont och typ nåt sår i munnen. Kul! Toppat med lite tung huvudvärk också. Det är jag och honungsvattnet idag. Kan typ inte ära för att jag biter mig i kinden hela tiden och drygt såå jävla ont! Jag vill typ slå nån! Vi är fortfarande i Falun och ska åka hem imorrn. Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag har hemlängtan eller inte. Självklart är det ju alltid skönt att komma hem men Robin kommer inte med för han har jobb kvar att göra till på fredag. Det betyder att jag, återigen, är själv med allt hemma och när jag mår såhär så känns det inte så jäkla bra faktiskt. Mamma är iofs ledig på torsdag så vi får väl leka med henne hela dan så jag får lite avlastning om jag fortfarande mår såhär. Tanken är att vi ska åka och bada på förmiddagen för det var så längesen nu och Nikki tycker det är såå kul. Vi får se hur det blir. Har ju idag och imorrn på mig att kurera så det kanske blir bra :)
Jag har precis gett Noomi mat efter att vi sovit en lång förmiddagslur (Nikki sover fortfarande) och nu ligger hon på golvet och leker och jag tänkte slänga mig i soffan här bredvid med mitt honungsvatten och läsa lite tidningar. Sen när Nikki vaknar ( vilket bör vara ganska snart) så ska det lagas till nån form av mat till henne också.

Ovido - Quiz & Flashcards