celielindh

Alla inlägg den 18 november 2014

Av Celie - 18 november 2014 21:36

Idag efter hämtningen på dagis så ringde Marina över oss på fika. Idag igen, lyx! Barnen lekte och vi pimplade te och glögg och åt saffransskorpor. Hur mysigt som helst :)

Ikväll var det tänkt att jag och Marina skulle gå ner på medelpasset men vi var så opepp så vi sket i det. Vi åkte upp med hundarna och gick runt ånnabodasjön istället. Väldigt nöjd över det beslutet och nu ska jag slänga mig i soffan, dricka te, kolla Hollywoodfruarna och vänta på Robban som lägger Nikki. En bra stund där så hörde jag bara asgarv från båda två däruppe men nu har det varit tyst ett tag så jag befarar att även han har somnat. Jag som vill se på SOA! Får nog gå upp och vecka honom! Mjehehe..;)

Gosrumpor <3

Innan läggdags så blev dom rena och fina mina små töser :) <3

Av Celie - 18 november 2014 11:28

Ja idag är det grått, grått och grått. Som det varit nu i flera veckor tycker jag. När kommer snön? Jag vill ha snö och julkänsla! Det positiva med det här gråa är att jag kan sitta inne med gott samvete, tända ljus, fika och dricka te ;) Myysigt! Noomi sover och Nikki är på dagis så jag passar på att läsa lite bloggar, halvtitta på tv och dra en liten förmiddagsfika. Jag har även slängt in ännu en tvätt i maskinen i hopp om att komma igenom tvättberget innan det tar över hela badrummet. Det är nånting jag också längtar till när vi köper hus, en tvättstuga. Jag ska lätt ha tvättstuga där man kan slänga in allt och fixa från start till slut. Alltså tvätta, torka och vika utan att det behöver hänga kläder torkandes i hela huset plus att man kan stänga en dörr om det så det slipper ses. Jag var ju och fuxade håret på Helen i helgen (hon som äger huset jag vill köpa) och fick då en rundtur. Det finns en tvättstuga! I källaren! Så. Jävla. Bra! Jag ska bara ha det ;)

Nä nu ska jag fortsätta med mitt inressanta liv som består av att chilla i soffan med datorn, tvn och mitt fika ;) Haha!

Ovido - Quiz & Flashcards