celielindh

Alla inlägg den 14 november 2014

Av Celie - 14 november 2014 16:17

Igår övertalade Marina mig att följa med till Ikea idag. Vi skulle vara där till 11 hade vi tänkt men så blev det ju såklart inte ;) kom väl dit strax efter 12 kanske. Angelica var i krokarna och mötte upp och gick med. Jag var inte ute efter nåt överhuvudtaget men fick med mig värmeljus, koppling till en lampa och två små gosedjur till Nikki och Noomi. Vi passade på att äta lunch där också. Alla utom Nikki som sov i vagnen.

Efter Ikea åkte jag och barnen en jättesnabbis till Marieberg eftersom jag tänkte köpa en parfym till Robin som fyller år på söndag. Ringde förut och beställde två stora smörgåstårtor till det också. Han är som sagt galen i smörgåstårta! Gick in på Kicks och började lukta. Alltså det blir så jävla svårt eftersom man typ blir "luktdöv" efter ett tag. Men jag tog ett set från Diesel som jag tror att jag gillar. Får hoppas att han gör det också;)

Sen utan att tänka till så åkte vi hem. När vi väl var hemma och jag bytte blöja på Noomi så kom jag ju på att jag skulle hämtat färg hos Sandra på salongen. Hade jag total glömt! Typ det enda som var viktigt att göra i stan. Fick lösa det med att Malin på jobbet gick in och hämtade grejerna och så tar Johannes med det ut imorrn. Men fan va klantigt! Ååh! Ajja löste sig ju som tur var ändå utan att jag behövde stressa in igen :)

Sitter just nu med en kopp te och laddar för att ta en promenad med Akilles i regnet. Det tar emot idag plus att han själv inte ens vill gå utanför tomten. Ikväll sen så ska jag och mamma åka in och ha tjejkväll med Angelica och Camilla hemma hos Camilla. Ska bli jättemysigt! Välbehövlig energi nu i regnrusket :) Jag har inget emot det mörka och gråa (än iallafall) men det behöver väl inte regna. Det blir så mycket jobbigare att gå ut med hund och vagn och allt blir blött och äckligt. Nä, grått och mörkt men någorlunda torrt, ska det vara för mycket begärt? ;)

Ovido - Quiz & Flashcards