celielindh

Alla inlägg den 11 november 2014

Av Celie - 11 november 2014 12:26

Idag när vi gick promenadstråket ner till dagis varierade det mellan att regna lite och lite mer. Tänkte när jag gick utanför dörren att vi klarar oss nog så jag struntade i regnskydden. Det var ju som tur var inget spöregn iallafall ;) Det gick lika bra att lämna idag som igår, sån lättnad i hjärtat! Jag och Noomi har, som igår, inte gjort just nånting än så länge. Ätit frukost och kollat hästar på tv. Haha jag är så jävla lat! Men vafan det är så skönt att bara vara :) Det finns dock mycket som jag skulle vilja få gjort häromkring. Motivationen finns men inte just så mycket så att resa sig och få tummen ur röven är ett läge som riktigt infunnit sig än ;) Men det kommer, det kommer...
Så tills dess ska jag nog lägga Noomi en stund, göra en kopp te och kolla lite mer hästar tror jag. Bra idé? Jag röstar för! (Y)

Kan inte låta bli att tycka att det är himla mysigt ute ändå :)

Nikki ville att jag skulle ta kort när hon "sov" ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards