celielindh

Direktlänk till inlägg 31 januari 2015

Lördagsmorgon

Av Celie - 31 januari 2015 09:04

Idag gick vi upp ganska tidigt för att vara vi en lördag. Vi var väl uppe vid halv 8 kanske. Robin är och hjälper familjen Mårtensson/Hetebrij att flytta. Så det var han som väckte oss andra eftersom han ställt larmet ;) Men det gjorde inget för det är så mysigt att gå upp tidigt när det fortfarande är mörkt, man är relativt pigg, barnen har fått välling och leker så snällt med varandra så jag kan dricka te i lugn och ro och titta på :) Mysmorgon <3
Idag kanske jag och mamma ska åka iväg på tömkörningskurs men det beror på om Pigge kan ha barnen tills Robin är klar, när nu det blir. Sen ska jag rida idag också. Det har och kommer fortfarande mer snö, tummen upp! Det ska dock bli lite spännande och se om jag tar med fram med barnvagnen sen när vi ska ut med AK. Jag såg att plogbilen drog av en sväng här på våran gata men resten av vägarna vet jag ju inte. Jag får väl gå fram och tillbaka här tills Akilles gjort sitt ;) Nä, om man skulle ta och återgå till teet kanske!

Jag älskar den här koppen! Jag har kollat på de svarta som har samma form men med påfåglar på och det blir nästa inköp så fort jag orkar ta mig till stan/marieberg! (Y)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Celie - 8 juni 2015 12:41

Alltså jag börjar få sån träningsvärk från igår och så ska jag hålla i sista sommarcrossfitgympapasset ikväll. Hur ska det gå?! Haha! Tur att vi joggar dit som uppvärmning, brukar kännas bättre efter lite jogg:) Vi fick ihop en härlig mil uppe i berg...

Av Celie - 7 juni 2015 15:30

Ja gud nu har det väl gått nästan två månader sen sist jag skrev här :O ! Då var det ju bara dagar kvar till flytten över gatan. Nu har vi alltså bott här i nästan två månader och vi trivs jättebra! Känns som att vi bott här mycket längre. Just nu ha...

Av Celie - 12 april 2015 11:43

Det blev en härligt långpromenad upp storstenshöjdssvängen igår. Fantastiskt väder och riktigt varmt faktiskt! Hundarna var skapligt trötta sen och sov så gott i soffan ihop med Nikki. Ryggen gör fortfarande ont men jag inbillar mig att det känns bät...

Av Celie - 11 april 2015 11:39


Alltså jag tror jag har pajat min rygg! I slutet av mitt pass idag så hände nåt så hela ländryggen bara strejkar. Förmodligen så har det väl med det som jag har känt av tidigare i veckan att göra. Så jävla typiskt dock för det är ju nu bärandet börja...

Av Celie - 9 april 2015 21:41

Idag har jag packat och rensat leksaker. Alltså herregud vad leksaker vi har! Blev ändå lite mindre efter en välbehövlig rensning. Jag har även packat ner koppar, burkar och dylikt i köket. Nu är det ju mindre än en vecka kvar så att jag känner att s...

Ovido - Quiz & Flashcards