celielindh

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Celie - 6 januari 2015 23:35

Idag har dagen typ gått i ett fast på ett bra sätt. Vi började med sovmorgon och sen lite måsten som typ tvätt och sånt. Sen hämtade Robin hem Nikki som sovit hos mormor och jag åkte ner och mötte upp mamma i stallet. Vi gjorde iordning och tog en lite längre skrittur idag. Morre skötte sig jättebra idag med så det var skönt. Känns som hans lilla utspel var en engångsföreteelse kryddat med lite stallmod. Det kommer bli så bra så :)


När jag kom hem så kom Angelica förbi på lite te. Fick med henne ner till stallet sen igen för att ta in hästarna vid 16.


När Angelica drog hemåt tog jag med Akilles ut på en sväng. Så skönt att gå med bra musik i örona, det bara flyter på och man går gärna lite längre. När jag kom in igen så gick vi alla över till familjen Mårtensson/Hetebrij och lekte/fikade lite. Det var ett tag sen nu och barnen hade saknat varandra. Nikki och Vincent kramades så gulligt när vi kom :)
Sen sist men inte minst idag då så gick jag och Emilie ut en långis på kvällskvisten och avrundade med te och snack ett par timmar efteråt. Det är alltid lika trevligt att umgås! :D
Nu har jag intagit soffan och tänkte kolla lite bloggar innan jag ska gå upp och lägga mig. Robin ligger hör bredvid och kollar Breaking Bad och båda barnen sover. Imorrn ska jag och Nikki upp tidigt eftersom Nikki har tid hos doktorn imorrn för att titta på en liten knöl i nacken. Det är med största sannolikhet en lite svullen lymfkörtel som inte är något farligt men det känns ändå skönt att kolla upp det. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är orolig, för det är jag, man kan ju inte bli annat när det gäller ens barn. Men som sagt det ska ju inte vara någon fara så jag försöker att inte stressa upp mig i onödan :)

Ovido - Quiz & Flashcards